• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TRD-ARN delvis over til SAS Norge produksjon

Re: TRD-ARN delvis over til SAS Norge produksjon.

Er det ikke SAS som sender 717 fra ARN......? Man utnytter flåten så effektivt som mulig. Man skal tjene penger, ikke drive landskamp.

Evt. kan man jo snu det på hodet, hvorfor velger SAS så sende en 737 hvis de har en 717 arbeidsledig på ARN?

Joda, selvsagt ser jeg poengene deres. Og jeg spør ikke for å starte noen landskamp. Jeg bare undrer etttersom B717 har base HEL, mens B736 har base på ARN. Da virker det for meg mer effektivt å sende en B736, istede for å sende en B717 i en slinge.

Fra CPH er det jo veldig forståelig at det blir brukt B717 ettersom der ikke er noen 120 setere igjen på CPH-basen.

Men tenkte mer at det kanskje ikke var noen B736 ledig fredag og søndag pga høy aktivitet til weekend destinasjoner.
 
Back
Top