45 minutter var vel å ta drøyt hardt i? Jeg hadde ikke nølt med en så lang connection på gardermoen. Og selv om bagasjen først kommer etter 30 min har du god tid. Bruk selvbetjent bag-drop og du er klar på et blunk.
Vi kommer fra BKK med Thai til OSL kl 0725 dagen før skjærtorsdag. Vi flyr med SAS til SVG med eb-poeng. Alternativene jeg får er kl 0945 eller 1315 fra OSL. Kl 0945 bør gå greit ?
Kommer med NVR704 som har planlagt ankomst kl 0700 på Gardermoen (fra POP).
Bør det bli noe problem å rekke DY270 som har avreise kl 0820 ? Dette er en tirsdag morgen.
Tror jo dette er rimelig god tid, men har ingen erfaring med dette. Fryktelig dumt å ikke rekke flyet :headbang
Du ankom vel ikke gate 16? Den er jo på innland... Da var det vel en busstur i tillegg?
Utenom å ikke sjekke inn bagasje?Litt off topic, men finnes det INGEN måte å på OSL slippe å hente ut baggasje ved transfer fra utlandet og videre innenlands?
Og det er ikke planer om endringer heller? For dette er jo sykt irriterende...
Litt off topic, men finnes det INGEN måte å på OSL slippe å hente ut baggasje ved transfer fra utlandet og videre innenlands?
Altså totalt 19 min fra gate utland (passkontroll) til sete ved gate innland i motsatt ende..
Imponert selv jeg!!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.