Transfer og om OSL (flyplass, lounger etc)

Re: Transfer OSL

Ca slik

d83f06d2f3b440f31efa07550072e690.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

Takk, men ligger denne fuksjonen på de åpne sidene til avinor eller osl-app? Jeg klarer ikke finne det.

Spørmsål om Innsjekk på «innsiden» OSL

Fikk ikkje sjekke inn til endelig destinasjon med widerøe flyr videre med turkish airlines. Er det mulig å sjekke inn på «innsiden» av gardermoen eller må jeg helt ut? Evt muligheter å sjekke inn i loungen eller sas service? Reiser bare med handbagasje. Og minimalt med tid .....
På forhand mange takk!

Re: Spørmsål om Innsjekk på «innsiden» OSL

Hva med internett check in? Usikker på hvem som handler TK, men det er vel serviceskranker for alle selskaper i "krysset" mellom gamle innland og den nye piren?

Re: Spørmsål om Innsjekk på «innsiden» OSL

Du skal kunne sjekke inn paa nett. Husk at du skal igjennom passkontroll ogsaa.

SGH som handler TK. Skal vel være mulig å sjekke inn på TK på automat tror jeg? (men jeg har tatt feil før...:old) I så fall står det noen automater i området mellom D1, D2, D3 og D4.

Da jeg reiste med TK i fjor var det ikke mulig med kiosk Check in. Vet dessverre ikke om det er blitt endret. Jeg mener hjemmesiden sier at det er mulig, men det var det altså ikke..

Er det noen grense for hvor lenge man kan "henge" i utlandsloungen ved ankomst fra utland og transfer til innland, uten at det blir krøll med bagasjen?

Er det noen grense for hvor lenge man kan "henge" i utlandsloungen ved ankomst fra utland og transfer til innland, uten at det blir krøll med bagasjen?

Det kan iallfall være et par "drager" som motsetter seg at du entrer.:stir

Det er vel et par her inne som har meldt at de har blitt nektet adgang, men virker boardingkortet bør det jo gå bra.

Det tar jo gjerne minst 30 min før bagasjen er på båndet, så å vente en time må gå bra. Settes ikke uavhentet bagasje bare i et hjørne?

Hvis bagasjen din først blir lempet av båndet, så er det vel kun transfertid, minus lete opp kofferttid, minus sjekke-bag-pånytttid, minus ny security som begrenser det hele. Med mindre loungen stenger, selvfølgelig. Ville nok valgt innenlandsloungen eller en på lomma fra Heinemann.

Ser det er et selskap som heter Flyo, som reklamerer med maxi-taxi til og fra OSL. Har ikke sjekket priser og slikt, men er det noe seriøst, eller av mer tvilsom art?

Hvilken lounge burde man velge?

Skal reise KSU-OSL-CPH i SAS Plus torsdag neste uke. Så da er spørsmålet: Hvilken lounge burde jeg velge på OSL?

Er Eurobonus silver til info.

Re: Hvilken lounge burde man velge?

Skal reise KSU-OSL-CPH i SAS Plus torsdag neste uke. Så da er spørsmålet: Hvilken lounge burde jeg velge på OSL?

Er Eurobonus silver til info.

Treningsmuligheter og litt bedre kaffe taler for innenlands, men spesielt etter 15:00 er det bedre plass i utenlands, og litt bedre alkohol (tror jeg).

Hvis CPH går fra e gates, så er man også nærmere på utenlands.

Re: Transfer OSL (flyplass, lounger etc)

Ser ut som det blir litt lettere med kollektivtransport, i sommerferien, fra OSL når man kommer med et veldig sent eller forsinket. Eller skal ta et veldig tidlig fly, da flytoget kommer med to ekstra sene avganger fra OSL og 2 tidligere til OSL

Generelt sett har OSL et bra kollektiv tilbud, men med tanke på endel ankomster lander sent og heller ikke sjeldent det er noen forsinkelser så er det generelle tilbudet sent på kvelden for dårlig

769927dae33600f810247ff41a1d7557.png

Kan jeg med to separate billetter med SAS, LHR-OSL og OSL-innenlands gå på domestic transfer? Har ikke med innsjekket bagasje.

Nei, etter hva jeg vet så må billetten være sammenhengende.

Nei, etter hva jeg vet så må billetten være sammenhengende.

«Sammenhengende»? «Gjennomgående» er vel korrekt terminologi...

Back