Transfer i Zurich, og om flyplassen

Om noe, så må det sies at annonseringen på 3 om ikke 4 språk, kan gjøre det litt slitsomt å fly med Swiss.

Om noe, så må det sies at annonseringen på 3 om ikke 4 språk, kan gjøre det litt slitsomt å fly med Swiss.

På Finnair har de vel finsk, svensk og engelsk. Har også vært borti trespråksannonseringer i Hong Kong på kantonesisk, mandarin og engelsk.
I Finland veit jeg liksom aldri helt hva jeg skal snakke på, men tar det på engelsk om jeg ikke er helt sikker på at personen jeg prater med skjønner skandinavisk (feks Finlands-svensker).

Jeg husker når kaptein Stensvaag i SAS fløy til Nordnorge, noe han gjorde ofte, så ble alltid annonseringen tatt på tre språk. Først samisk, så norsk og til slutt engelsk.

Har 55 minutter transfer til sommeren…men Swiss har to avganger i løpet av 20 minutter til BDS…så regner med at dette går fiiint.

Har 55 minutter transfer til sommeren…men Swiss har to avganger i løpet av 20 minutter til BDS…så regner med at dette går fiiint.

Da rekker du vel akkurat en PGGL på Alpine lounge, og behøver ikke kjøpe stor datapakke. Helt optimalt.

Back