Hvorfor mener du at dette er en stygg ripe i lakken for Sas? Jeg tror ikke det er så mye som en liten rift en gang.En stygg ripe i lakken er det for SAS, men forhåpentligvis ikke noe banesår.
Og PAViking, det var helt klart SAS-folk som kom på PA-anlegget - de til og med slåss om mikrofonen virket det som i begynnelsen. Norwegians PAer var klare og tydelige og hadde en søt aksent med asiatisk tilsnitt.
OSL eller personalet som jobber der, er overhodet ikke istand til å ta unna den menneskemengden som befant seg på flyplassen selv om de hadde 3 dobblet bemanningen..
Det ble i tillegg informert kontinuerlig over høytaler annlegget om at passasjerer som hadde fått sine fly kansellert skulle ringe 05400 for ombooking. Pax ble også bedt om å holde seg i nærheten av informasjonstavler vedrørende status på sin avgang da gatebytter til tider forekom med stor hyppighet.
Stenger man skandinavias nest største flyplass på en av de travleste dagene i året, så ville det være fantastisk om man klarer og gi alle menneskene informasjon, og følgelig så vil mange gå glipp av den informasjonen som blir gitt.
Jeg skulle likt å se hvilke andre bransjer som hadde klart og informert sine kunder 100% dersom det ble en fullstendig kollaps i produktet de leverer:nor