Torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Sandnes. Definitivt klar for å komme meg hjem og i formiddag flyr en 737 meg tilbake over fjellene. Skal bli veldig fint å komme hjem og faktisk sove i egen seng noen netter på rad. Ha en tipp topp torsdag du også.

Mornings fra den franske riviera!
Lat reisedag igår avsluttet med et langt måltid på La Trattoria, avløses idag med full aktivitet. Den Gamle styrer programmet og sønnen henger med, etter beste evne :D
Innholdsrik torsdag ønskes!

God morgen fra Leangkollen. Får vel bevege meg bort til frokosten snart. Program her i hele dag, før det blir en visning i kveld, da jakten på ny bolig fortsetter. Ha en fin dag

God morgen fra toget. Formen er helt klart litt mamahuhu. Stiv rundt om og småuggen i halsen. Lukter litt vårforkjølelse, men det kan vi leve med.

Nå kontor. Så kontraktsmøte for ny kåk.

Ha en fin en

Nå kontor. Så kontraktsmøte for ny kåk.

Da jeg kjøpte kåk, hadde jeg kontraktsmøte før både betaling, overtagelse og innflytting. Eller har du kjøpt enda en kåk??

God torsdag herfra. Ikke mer enn skarve 60 kroner i gevinst fra Hamar i går, så da får man fortsette både å jobbe i den jobben man har, og bo i den kåken man bor i.

Ha en god en :)

God morgen fra det Sørlandske!

Første og nest siste kontordag i dag for denne uka. Fikk plutselig et par dager i oslo igjen i neste uke, og jeg må si at prisene på hotell og fly er skremmende høye neste uke. Mange hoteller fullbooket og prisene deretter. Enda godt jeg ikke skal betale det selv.......

God torsdag herfra. Ikke mer enn skarve 60 kroner i gevinst fra Hamar i går, så da får man fortsette både å jobbe i den jobben man har, og bo i den kåken man bor i.

Det er i det minste mer enn hva jeg kan skryte på meg. Men nå foretrekker jeg å vente med å ta ut gevinsten til potten nærmer seg 300 millioner igjen. Skal de først trekke meg ut som vinner, kan de jo heller gjøre det når det monner litt på kontoen.... Bare småpenger i disse dager jo. :old

Cecilies reisetips: få influensa når du kommer hjem fra tur, så merker du ikke jetlag.

"God" morgen fra Arendal, med andre ord. Her utgikk dagens forelesning med høye kneløft.

Cecilies reisetips: få influensa når du kommer hjem fra tur, så merker du ikke jetlag.

Tusen takk for tipset. Regner med du brøt kardinalreglene for flyvning og dermed fikk flyvergudenes straff

- Du brukte onboard wifi til noe
- Du spiste frokost før landing
- Du drakk ikke nok brennvin i loungen
(- du hadde blinds åpne og så på Grønland/Island er ikke relevant pga tid for flight, men et brudd på denne også kunne medført ekstra komplikasjoner)

Alle tre helt essensielle for å en vellykket hverdag i skyene

Tusen takk for tipset. Regner med du brøt kardinalreglene for flyvning og dermed fikk flyvergudenes straff

(- du hadde blinds åpne og så på Grønland/Island er ikke relevant pga tid for flight, men et brudd på denne også kunne medført ekstra komplikasjoner)

Alle tre helt essensielle for å en vellykket hverdag i skyene

Sannsynligvis derfor jeg fikk min herrrrrrzlige øreinfeksjon som fortsatt ikke er helt kurert, til tross for flere kombinasjoner av ‘sukkertøy’.

G’morgen. Sol og fint. Kona fiser rundt som en løpsk hamster. Gleder meg til å gjemme meg på kontoret.

God ettermiddag fra BOO. Her har det vert flydd retur fra Rørvik og tilbake til Bodø men endel stopp og lave hovringer over diverse innstalasjoner. Nå er fjellklærne pakket og normal-stasen påkledd. Har nå fått booka fly og hotell ifm Oslo tur til uka, spist middag og fått meg en øl, det er jo torsdag.
Ha en fjong torsdag da! :)

God torsdag fra den beste flyplassen i Seattle, paa plass i nytt kontor ved enden av "rullebanene":

Godt aa vaere tilbake ved Lake Union, med skikkelige fly (DHC-2 og DHC-3) god lyd fra tak terrassen her. Freemont er jo Seattle's Silicon Valley - dog er jeg ikke sikker paa at Silicon Valley har en lenin Statue som vi har her ;) Gleder meg til neste uke hvor jeg "bare" har en jobb, de 2 siste ukene med 2x 40 timer er nok. Godt vi har Peet's Cold Brew paa Tap.

Back