Glad torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Trondheim. Pakke koffert, spise frokost før toget tar meg ut til Værnes og en Airbus tar meg hjem til Oslo. Når jeg er ferdig med å lede et styremøte i kveld håper jeg å kunne ta helg. Klar, ferdig - torsdag;-)

God morgen fra havet.

Her er det seilas for alle penga. Det renner ca 110.000 liter feil pr døgn gjennom maskinene og det gir oss ca 5-6 knop. Det koster å flytte tungt stål. Hørte eg hylekoret om bærekraftighet? [emoji86]

Det fine er at minus gradene er byttet ut med pluss grader og det er et snev av vår i luften. Hurra. Selv om det er meldt dårlig vær fremover så er det ikke snø og kulde som kommer.

Kun 2 uker igjen før det er fri, da blir det en helg i Tyrkia og Sør-England helgen etter Tyrkia. Alt med rutefly da charter er "NoGo"

FQTV

God morgen fra et herlig lite sted ved kysten i Sverige. Fikk virkelig prøvd føneren nedover og er imponert over krefter og kjøreegenskaper, men det lade-greiene er ikke helt min ting.

Nå er det frokost, skipsbesøk og så måke hjemover.

Hvor i Sør-Sverige er det det bygges skip? God morgen fra regnet høres det ut som. Feber i dag også så det blir hjemmekontorering. Uansett er dagen full av teamsmøter så ikke så stor forskjell. Ukene flyr og snart er vel båtsesongen i gang også så har forhåpentligvs fått bestilt ny kartplotter som har blitt stjålet i løpet av vinteren.

Mornings fra kontoret. Har alt rukket komme hit, fått meg en løpetur og er godt i gang med espressoen. Min pusher av hvite asparges påstår han skulle få inn et parti i dag, så da får jeg gå å jakte på det til i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra ytre Oslofjord. Her er en etter en god natts søvn akkurat våknet.
Blir hjemreise med DY og i ettermiddag velge tilvalg på bad i nykåken til datter.
Ha en flott torsdag :)

God torsdag fra kontoret. Grått og trist ute, men vårsolen skal komme etter hvert. Håper på en løpetur i skogen i ettermiddag. Grei møteagenda i dag så dette blir en helt OK torsdag. Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Gårsdagens prøver var stort sett uforandret så det er bra. Skulle egnetlig vært i Drammen i dag til en time på sykehuset der, men legen ringte meg i går og tok det på telefon, samidig som vi skal ha en ny prat i dag på telefonen. Veldig kjekt å slippe den Drammensturen.

Ellers regner det her på morgenkvisten, men det er visst meldt sol litt senere. Får prøve å jobbe litt nå i formiddag og ta meg en tur på Bomåsen og få trimmet litt senere i dag.

God morgen fra Lillestrøm. Deilig å komme hjem i går, selv om det var stas jobbreise i Danmark med masse god mat på kveldene og tivoli på søndag.

I dag er det hjemmekontor og det skal krones med årsmøte i Sameiet hvor jeg endelig skal få tre av som formann i et styre som gikk fra bra til å bli et shit-show etter at to helt koko nye ble valgt inn i fjor. Jeg har sett så frem til i dag at jeg vurderer å sprette champagnen på vei ut av møtet når det er ferdig. :)

Ha en like best torsdag

G’morgen fra Malerstua. Men det begynner å bli fint. De forrige eiernes fargevalg står til 0-.

Ser ut til å bli litt lyn & torden og slikt, så nå gjelder det å få mosjonert valpen før det slår til.

Back