gilera Canonskytter 9 May 2010 #1 Tok disse i kveld når jeg var ute og kjørte litt rundt om kring. Last edited: 9 May 2010
LN-DAG ScanFlyer Pensjonist 9 May 2010 #3 Du kan fortsatt dine fotokunster "gilera", bare at de blir bedre og bedre. Virkelig noen fantastiske bilder. Ville passet perfekt som skrivebordbakgrunn.
Du kan fortsatt dine fotokunster "gilera", bare at de blir bedre og bedre. Virkelig noen fantastiske bilder. Ville passet perfekt som skrivebordbakgrunn.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 9 May 2010 #6 Kjempebra! Hvilke innstillinger brukte du? BF:cool2
RAHelland ScanFlyer Blue 9 May 2010 #7 Kanon bra! du kom meg i forkjøpet på å ta slike bilder tenkte meg ut en gang denne uka nå og prøve meg på nattbilder. Flotte bilder.
Kanon bra! du kom meg i forkjøpet på å ta slike bilder tenkte meg ut en gang denne uka nå og prøve meg på nattbilder. Flotte bilder.
gilera Canonskytter 9 May 2010 #13 Takker så mye! Bizflyer said: Kjempebra! Hvilke innstillinger brukte du? BF:cool2 Click to expand... 70-200 objektiv F/10 30sek ISO 50
Takker så mye! Bizflyer said: Kjempebra! Hvilke innstillinger brukte du? BF:cool2 Click to expand... 70-200 objektiv F/10 30sek ISO 50