• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tirsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
I slike dager som nå sitter eg heller ombord og gjør noe mot betaling enn å være "fengslet" i mitt eget hjem, men det er meg.

Du har kanskje ikke familie og barn hjemme, som du setter mer pris på enn å være til sjøss? ;)

Du har kanskje ikke familie og barn hjemme, som du setter mer pris på enn å være til sjøss? ;)

Etter snart to uker med hjemmekontor og hjemmebarnehage, så skjønner jeg greit ønsket om å gjøre noe som ikke innebærer noe med "hjemme" :stir

Har sånn EDB-bank her borte ;).

Ellers sånn-passe-tirsdag. Hovedarbeidsoppgaven jeg stort sett sitter med er redusert til tre ganger ukentlig, så man har puslet litt med litt annet. Uansett bare tre dager igjen til helg, og etter den får man se hvor lenge det blir til man skal på jobb igjen. Håper det ikke varer for lenge den driten her.

Hva er en EDB-bank??

Der er du Martin!! Du er vel nesten den eneste som er fysisk på jobb! Bra!
Ja, jeg håper også at den driten tar slutt snart.

Her sitter jeg enda en dag på Hjemmekontor. Men, det er bare å gjøre det beste ut av det :)

Betalingen for den 3’dje uken ombord er så godt betalt at det overgår samvær med enhver familie [emoji2960]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva er en EDB-bank??

EDB = Elektronisk DataBehandling. Eller et gammeldags ord for IT. Kalte det det for å spøke litt med at LN-MOW måtte i en fysisk bank.

Der er du Martin!! Du er vel nesten den eneste som er fysisk på jobb! Bra!
Ja, jeg håper også at den driten tar slutt snart.

Foreløpig, ja. Vet ikke om jeg var for utydelig, men etter denne uka vet jeg ikke når jeg skal på jobb igjen. Blir altså permittert.

God dag fra Lier. Dagene går sin vante gang med tur med han på fire bein, (litt for) mye god mat, baking og strikking. Kjenner det begynner å bli kjedelig, så vurderer å sette i gang med et maleprosjekt jeg har prokrastinert vekk i sikkert fem år nå for å ha noe å henge fingrene i.
Ellers følger jeg med på hva som skjer i Sør-Afrika nå og er småbekymret for vennene mine der nede. Det er annonsert full lock-down der i 21 dager fra midnatt på torsdag, hvor folk kun får lov til å forlate hjemmene sine for strengt nødvendige ærender og nyhetene derfra viser lange køer og hamstring i supermarkedene i dag. Vennene mine er heldigvis ressurssterke, så de klarer seg nok, men det er jo land uten de økonomiske ressursene Norge har, så det blir nok tøffe tak for de mange der som lever fra hånd til munn.

EDB = Elektronisk DataBehandling. Eller et gammeldags ord for IT. Kalte det det for å spøke litt med at LN-MOW måtte i en fysisk bank.

Foreløpig, ja. Vet ikke om jeg var for utydelig, men etter denne uka vet jeg ikke når jeg skal på jobb igjen. Blir altså permittert.

Jeg vet hva EDB er (jeg jobber med det til daglig), men jeg skjønte ikke spøken (nå må jeg ta meg sammen) :)

Bare foreløpig! Ikke bra.

Etter snart to uker med hjemmekontor og hjemmebarnehage, så skjønner jeg greit ønsket om å gjøre noe som ikke innebærer noe med "hjemme" :stir

Er glad jeg ikke har en mann som er lei av å være hjemme etter 2 uker, men setter pris på tiden også etter 4 mnd sammen 24/7... Men det er en annen kultur her, enn i Norge hvor man bogserer kidsa i heldagsbarnehage/dagmamma fra 10-12mnd. Så jeg skjønner hvorfor det blir sånn, samt at folk jo er forskjellige :)

God ettermiddag fra Warszawa, hjemmekontor er utfordrende, men det er heldigvis forstaaelse for at ikke alt blir like effektivt. De fleste er i samme situasjon verden over og det blir mye humor av det.

God ettermiddag fra beste stoppet på linje 2!
5. dagen jeg skulle vært på Årets Reise, så det feires med Masterchef og en nyåpnet Chianti etter dagens lunch. Har skikkelig troen på dagens middag, som blir sodd med noen feite stykker nakkekotelett.
Traust tirsdag ønskes :)

Halla fra Gaustad. Karantene over og tilbake på kontoret. Ble greit travel dag i dag med møter og intern info til kollegaene, som jeg vil tro ble relativt glade over meldingen. Tankene går til dem som ikke får like trivelige beskjeder.

Ha en fjong dag

God ettermiddag fra Stavanger. Lite på programmet her i gården i grunn. Bortsett fra å ha et halvt øye med annonsestatistikken på leiligheten som kom ut for salg i dag. Blir spennende å se hvordan det er å være på boligmarkedet om dagen.

God kveld fra toget fra OSL. På vei til Torp for å hente bilen, og så kjøre tilbake til Horten. Et par dager der og så hjem igjen på torsdag kveld, også da fra OSL (WF hadde dobbel pris). Her går nå fortsatt dagene noenlunde som vanlig, med unntak av at jeg ikke kommer meg til Sverige uten å havne i full blokkade når jeg kommer hjem igjen.

Back