• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tirsdag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for å åpne opp hjemmekontoret og heldigvis leverte Nespresso nok kaffe til godt over påske i går kveld. Ble en fin tur på 9 kilometer i Sørkedalen i går...skal se det frister til gjentakelse. Ha en bra tirsdag og ekstra bra bursdag til Concorde`n fra Deltabyen.

God morgen fra Lillestrøm. Her har man faktisk en dag fri i dag og den skal benyttes til å gå en tur. Ønsker alle en riktig fin dag og tusen takk til EB. :)

Mornings fra Hvalstad. Kona starter med hjemmekontor, så da blir det barnehagetjeneste på meg. Fikk støttet næringslivet i går, både med ymse netthandel og en tur til Holmensenteret for litt ymse stæsj. Så nå har jeg nå et par småting som blant annet må monteres på sykkelen. Podcastinnspilling i kveld, og får vel prøve klemme inn en løpetur. Ha en fin dag

God morgen. Regn og vind og blåst og skikkelig ufyselig vær utenfor veggene i dag, det frister ikke til uteaktiviteter. Men hva gjør vel det? Vi har jo hjemmeskole og hjemmekontor og skal ha en fin dag innomhus. Ha en god dag alle forumister.

Morn fra Kolsås. Absolutt kort pendlevei om dagen, kan se døra tok kontorer og jeg har ikke stått opp enda. Selv med stopp via både bad og kjøkken tar det ikke lang tid. Men for en som utelukkende hører på podcast på vei til og fra jobb så blir det litt backlog på slikt om dagen

Last edited:
God morgen fra heimen - ikke mye trafikk til kontoret her heller :p Nå skjønner man hvordan MOW har hatt det i årevis. Driver stadig og optimaliserer arbeidsplassen her med skjermer, kamera, lyd, bakgrunn etc.

Men for en som utelukkende hører hjemme på podcast på vei til og fra jobb så blir det litt backlog på slikt om dagen

Same same - telefonen min nærmest buler ut av episoder jeg ikke har fått hørt på. Nesten så man må vurdere å simulere litt reisetid innimellom.

Ha en fjong dag om du sitter på hjemmekontor i dress eller pysj.

God morgen fra stua, hvor frokosten er inntatt med glede og er klar for å gå inn på hjemme kontoret for å se om det finnes der ute som vil mitt porodukt.

Ha en flott tirsdag med flyprat.no

Jan

God dag fra Prærien. I dag skal jeg faktisk gjøre noe då eksklusivt som å fly sas fea Gardermoen. Flyet ble kansellert forrige uke, men satt opp igjen iløpet av helgen. Det ser ut som om det til og med er nesten fullt. Noen som vet om det er Bergensere på vei hjem fra Spania? Vurderer faktisk skikkelig ansiktsmaske for vil ikke ta med Corona ut på havet.

Noen som vet om Ritazza på innlands er åpen? Det er jo også Amex lounge. Det er vel null servering i Plus om dagen.

God morgen fra knausen. Langfrokost er over, barna er satt i gang og D er på vei til jobb. I dag ble det den brune First pysjamasen med de brune tøfflene. Nå skjønner endelig D hvorfor jeg har lagret disse 19 fly-pysjamasene, til nettopp slike tider.. Kundemøte på Skype litt senere så langtur med de små etterfulgt av kokkelering (I dag calzone).

Groundhog day..

Attachments

• Karan.jpg
    Karan.jpg
    100.8 KB · Views: 266
God morgen fra hovedstaden.

Livet som 50% permittert funker greit så lenge man også må være hjemmelærer i tillegg. På timeplanen imorgen har jeg bestemt at en online omvisning på Teknisk Museum er på sin plass. Tilfeldigvis skal Caravellen Finn Viking omvises online imorgen ;) Om flere vil ha det på planen så finner dere arrangementet og etter hvert linken her https://facebook.com/events/s/pa-tur-i-caravellen/237425247388973/?ti=icl

Ha en stille og rolig innedag i dugnadens tegn!

Groundhog Day i Skaun også.

Her er vi på dag 13 av karantene, merkelig det der at man plutselig gleder seg til å gå på butikken å handle igjen i morgen kveld!

Kjenner litt på brakkesjuka ja, særlig når man er vant med 2-4 reisedager i uka, og det ikke ser ut til å bli noen turer de nærmeste mnd... Men tar selvsagt en for laget og følger alle råd og pålegg, så håper vi at dritten forsvinner før alle forretninger, flyselskap, hoteller etc må legge ned driften.

I tillegg er det meldt regn og pissvær de neste dagene. Er det rart man snart er tom i vinhylla??

Kim

Morn fra Bergen hvor solen alltid skinner (bak skyene)

Etter en daff uke med Netflix maraton og annet lavpuls aktiviteter er det fremdeles ikke mye nytt som skjer.

Ikea montør var her i går. Elektrikker i dag.
Blir jo nesten svett av all Supervisor aktiviteten

Nå vil eg heller ut i havet igjen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nå vil eg heller ut i havet igjen.

Og andre vil bare hjem, 20 stk som ikke kunnet kommet seg raskt nok hjem...

Her skal det ryddes i fryseskapet, det er fullt. Men jeg sender inn en bestilling på ca 10kg kjøtt i dag, som magisk skal få plass inni der til påske... :drunk:

Og andre vil bare hjem, 20 stk som ikke kunnet kommet seg raskt nok hjem...
:
I slike dager som nå sitter eg heller ombord og gjør noe mot betaling enn å være "fengslet" i mitt eget hjem, men det er meg.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God formiddag fra hjemmekontoret. I dag blåser det så kaldt så lunsjen blir ved stuebordet. Men skal ikke klage for det.

Tenk gjennom om det er noen som trenger en telefon i dag, kanskje ?

Her er vi på dag 13 av karantene, merkelig det der at man plutselig gleder seg til å gå på butikken å handle igjen i morgen kveld!

Her er det dag 11, gleder meg og til å gå i butikk og kanskje Pol på fredag, utenom det blir det vel ikke den helt stor forskjellen før og etter.
Bra kontorformiddag, nå er det å komme seg ut på tur i blåsten, få luftet både hjerne og kropp.

Ha en strålende tirsdag. :)

God dag ja fra Oslo - her er frokosten inntatt - ja klokka er etter 12 men med verken jobb eller noe annet viktig på programmet så blir det litt sånn. Ja bortsett fra en videotime med fastlegen om et par timer. Men nå føler jeg meg finere enn på lenge etter antibiotikakur som har herja kroppen som pokker, men greit å ta en prat med heksedoktoren (neida- ekte doktor sånn for ordens skyld).

Her er det dag 8 av karantenen, så det går relativt greit.
Irriterende med den sterke og kalde vinden som gjør det lite attraktivt å gå en lengre tur.
Glad jeg tok reiserådet alvorlig og reiste hjem tidligere - etter opprinnelig plan skulle jeg kommet hjem i dag. Det hadde vært vanskeligere, BKK-FRA gikk som normalt, men ingen god forbindelse FRA-OSL idag, så med mellomlandinger og omveier ville det tatt tid. Lang ventetid med stengte lounger er heller ikke fristende.
Har bekjente som fortsatt er i Gambia og Phonm Penh, det frister ikke meg å være langt unna i land med begrenset helsestell i disse dager.

Hu og hei ... fridag og skitvær betyr at lite kan gjøres ute. Så sitter istedet og teller sikringspaneler på konas bygningstegninger. Hun har et digert prosjekt (sykehus..) som MÅ i mål i dag.

Må en tur i banken etterhvert, drivethrough selvfølgelig, men bortsett fra det lite som haster. Kanskje rydde litt i skuret ..

Må en tur i banken etterhvert, drivethrough selvfølgelig,

Har sånn EDB-bank her borte ;).

Ellers sånn-passe-tirsdag. Hovedarbeidsoppgaven jeg stort sett sitter med er redusert til tre ganger ukentlig, så man har puslet litt med litt annet. Uansett bare tre dager igjen til helg, og etter den får man se hvor lenge det blir til man skal på jobb igjen. Håper det ikke varer for lenge den driten her.

Back