Har Bologna og flere byer i Italie jeg skulle sett, men i februar synes jeg det er for kaldt og grått der.Bologna er en nydelig by.
Februar er en vanskelig måned å reise.

Har Bologna og flere byer i Italie jeg skulle sett, men i februar synes jeg det er for kaldt og grått der.Bologna er en nydelig by.
Må vel få med meg Abu Dhabi, men den står ikke øverst på listen blandt gulfbyene. Berg-og-dalbane styrer jeg unna, betaler ikke for å bli torturert. :lol:Abu Dhabi og besøk Ferrari World og kjør verdens raskeste berg-dalbane.. Formula Rossa.
Prøver som sagt å få meg enda et til opphold i Dubai,men da i forbindelse med connection der. Air Baltic er billigst til Dubai, de har vært nede i 1700,-.Dagstur til Dubai med Taxi.. Burj Khalifa. Vent på neste LH tilbud..
Februar er en vanskelig måned å reise.![]()
Kambodja føler jeg meg ferdig med, men Laos og Burma er av interesse om jeg finner billige billetter med gode connections. Ser sjelden billige billetter dit. Å dra til KL og så ta Air Asia derifra ville jeg ikke gjort for en helgetur, legger helst inn litt buffer om jeg ikke har gjennomgående billett.Laos, Kambodsja og Burma?
.
Min utfordring er at jeg ikke ønsker å bruke noen fridager i februar. Og det bør også være billig. :lol:
Noen som har flere tips om andre destinasjoner som det passer å oppdage en kort helgetur i februar?
Haha, har satt lista litt høyere.24-timers billett i Oslo og Akershus.
Takk for tips, men jeg var der i februar i fjor og anbefaler en tur dit. Problemet er at ingen flyr slik at man kan ta en helgetur dit.Bør vel kunne komme deg billig til Marokko på ei helg? Fin temp der i Februar. Fly til Agadir eller Marrakech f.eks. Itillegg til disse finnes det mange andre interessante småsteder i nærheten.
Skitur i februar er det jo masse steder for, men jeg er nok ikke i målgruppen.Hva med skistedet Oppdal ?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.