Tips om hotel og restauranter i nærheten av JFK

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Tips om hotel og restauranter i nærheten av JFK

Ankommer JFK i slutten av september og skal bo en natt der ute ved flyplassen før vi flyr videre neste dag. Noen som har tips om hoteller og restauranter i nærheten (shuttleavstand flyplass-hotel) av JFK?

Re: Tips om hotel og restauranter i nærheten av JFK

Har ved et par anledninger vært på jakt etter overnatting i området der uten å finne noe jeg har villet satset på. Mediocre steder med dårlig tilbakemelding på Tripadvisor. området der ute er vel heller ikke et sted der det florerer av restauranter med egne vinkart. Tror du finner en Sheraton og en Marriot Courtyard i området, hvorav det ser ut som det siste kommer best ut. Ellers tenderer det meste til motellkjeder o.l.

Jeg har bodd på et par 'hoteller' i området, og hverken nabolagene eller hotellene var noe å skrive hjem om. Husker ikke i farten hvilke, men tror det ene var et Hampton Inn.

Et lite søk i forumets God morgen-tråder viser at det andre var Holiday Inn Express. Anbefales ikke og det er ingenting innen trygg gangavstand.

Ikke Jamaica Inn i Queens iallefall. Med mindre du liker å sovne til lyden av slagsmål og pistolskudd, og liker å høre at de i naborommet har høylytt sex. Der endte jeg opp første natten da jeg reiste til NY alene for første hang som 19-åring. Resepsjonisten som satt bak gitter og skuddsikkert glass ble meget overrasket over at jeg skulle ha rommet hele natten, det var tydeligvis ikke vanlig.
Ikke et sted jeg vil anbefale. :(

Vil gleder oss til en tripreport, inkl. hotellbeskrivelse...

...og liker å høre at de i naborommet har høylytt sex. Der endte jeg opp første natten da jeg reiste til NY alene for første hang som 19-åring.(

På naborommet?:stir:colgate:

EB! Slutt å fly på JFK. EWR er bedre på nesten alle områder. Og crewhotellet vårt er praktisk talt like i nærheten. Beste hotellet vi har på langrutenettet vårt.:old

Aa bo rundt JFK fraraades paa det sterkeste. Det minst verste hotellet er nok Sheraton. (der har vi en god Corp pris, send PM dersom aktuelt). Anbefaler Club level rom som er de minst verste.

Har kun bodd der og paa Hampton Inn. Begge var elendige greier, men man overlever.

Hadde heller tatt turen til Downtown Manhattan og bodd paa Andaz som ligger rett over Brooklyn Bridge, saa naert til tbanen fra JFK og Taxi. Andaz er det hotellet som ligger naermest JFK paa Manhattan.

HERLIG hotell som garantert er noe som appelerer til deg (hva med at man moetes med ett glass gratis vin ved innsjekk, gratis minibar - minus alkohol alkohol og gratis internet). Deilig frokost til fornuftig pris. Splitter nytt er det ogsaa, skikkelig hipt. Tips aa ta med til Stordalen ;). Gangavstand til flotte, hyggelige restauranter (har tips dersom aktuelt). Meget enkelt utom morran (under halvtimen med taxi, fastpris 45 dollar til JFK) og paa kvelden.

Mer om Andaz her: http://newyork.wallstreet.andaz.hyatt.com/hyatt/hotels/index.jsp

Hmmm - her kom det mange bra tips. Flyr inn til JFK og videre neste dag fra JFK - men Stein - hjem til Europa blir det avgang med den nest største bussen fra Newark (største bussen som flyr på Newark)

Andaz er fullt 22. - 23. september...så da blir det kanskje Sheraton ute ved JFK...

Back