Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

Man får opptjening for maksimalt to rom og må betales samlet på én regning.

Fra HHonors T&C: "A Member may earn Base Points for up to two rooms per stay, if all eligible charges for both rooms are paid on one folio. Base Points will be earned for all eligible folio charges incurred on both rooms."

Har gjort dette 2 ganger jeg uten å få poeng. Andre som har fått?

Har gjort dette 2 ganger jeg uten å få poeng. Andre som har fått?

Hei, sjekk med denne agenten;

alan.conway@hilton.com

Han fikser og ordner det meste, ønsker du His / Her Maejsty etc...
Han er aktiv og bør gis all honnør for alt han har fått fra Norge (+/-),

Men jeg ble på bakgrunn av misforståelse sjekket inn som "Mr. Fuckface", ikkje bra på kjerleiks helg. Fikk en flott suite, men ble bedt om å ta kontakt direkte dersom ingenting fungerte via web-tilbakemelding.

Siste mail til Hr. Conway gav meg 18 000 ekstra poeng.

Det virker som at NO er et godt marked, men uten hoteller og derfor strekker de seg langt for å bygge "loyalty".

Gi gass, book Hilton. Så får vi se, unge Petter Sprett selger vel en dag Choice Scandinavia til beste interresenten ?

Litt forvirret, men glad og fornøyd.. Fortsatt gull.. Skulle vært slutt nå. Nå prater de om antall stays/poeng som trengs for å forlenge det I 2015.

Men det jeg lurer på er:

Ble med på challenge 4 stays 90 dager sist februar.. Trodde det gjelder fra øyeblikket en ble med ( har tre av disse allerede, og to i mai ) ??

Men nå virker det som retroaktivt også ? Har hatt 5 stays på vel to mnd jan-feb-mars . :rolleyes:

Last edited:

Står som gull enda jeg også. Til tross for bare 2 stays i det siste året.
Klager ikke jeg da!

Står også fortsatt som gull, fikk riktignok et Blue-kort i posten her for en ukes tid siden, så tipper det blir riktig justert om ikke så lenge.

Står også fortsatt som gull, fikk riktignok et Blue-kort i posten her for en ukes tid siden, så tipper det blir riktig justert om ikke så lenge.

Samme her, IT er ikke Hilton sin styrke så det blir vel oppdatert online etterhvert. Heldigvis fikk jeg sikret meg ny konto med jukse-gull i fjor, så har gull ett år til.

Fikk sølvkort i posten i går. Dessverre ingen aprilsnarr, for i dag var statusen oppdatert på nettet også.

Jeg fikk sølv i posten i går, men er "Blue" på www.hhonors.com i dag.

Får vel dog en "status match" via EuroBonus-nivået gjennom i løpet av noen uker.

Vet ikke om det er en bug i systemet, men sjekket statusen her og er fortsatt gold, gjelder ut februar 2015. Dette var etter en "status match" tidlig i 2013 (januar/februar).

Det er vel ikke vanlig at en "status match" varer i 2 år..?

Ny status gjelder ut inneværende kalenderår + neste år og 3 måneder ekstra. Mange her inne sikret seg juksegull i januar 2012 og hadde dermed gull inntil for et par dager siden.

Vet ikke om det er en bug i systemet, men sjekket statusen her og er fortsatt gold, gjelder ut februar 2015.
Har en anelse om at det er spurt om før, men hvor på nettsidene deres finner du utløpsdato?

Da var statusen min endret til Blue også på nettsidene. Men en kjapp tur innom her, så ble den endret til Silver øyeblikkelig. Så får man se om man klarer å få skviset inn 4 stays på Hilton hoteller i løpet av de neste 90 dagene, noe jeg tviler litt på at jeg får til. Blir nok vanskelig nok å klare å opprettholde SPG Platinum for 2015, tenker jeg.

Har en anelse om at det er spurt om før, men hvor på nettsidene deres finner du utløpsdato?
Ikke noe annet enn at det står: for å opprettholde gullstatus i 2015 trengs det X antall netter eller X antall opphold i 2014.

Status blir jo sjekket av Hilton i mars hvert år og da gjelder nåværende status inneværende år + ut februar/mars neste år.

Sjekket inn på Hilton Hua Hin nettopp. Executive room og sølv.
To flasker vann og ellers ingen nevneverdige perks. Men skal bli godt med en langhelg.
Har foøvrig to rom på mitt HH-nummer som begge er prepaid på mitt kredittkort. Så får vi se om jeg får points for begge uti kommende uke.

Ikke noe annet enn at det står: for å opprettholde gullstatus i 2015 trengs det X antall netter eller X antall opphold i 2014.

Status blir jo sjekket av Hilton i mars hvert år og da gjelder nåværende status inneværende år + ut februar/mars neste år.
"Reach Diamond this year with 25 more stays, 50 more nights, or 105,353 more base points." Betyr antagelig at jeg har gull ut mars 2015.

Hvis du vet hvilket år du ble oppgradert eller rekvalifiserte til gull, så er det enkel kalkulasjon for hvor lenge du har statusen, se posten min noen hakk lenger opp. :old

Waldorf Astoria New York
HH gold

Booket deluxe king room, ingen oppgradering, men det ble byttet rom fra det de hadde reservert til meg i 5 etasje til et hjørnerom i 26 etasje, så det var bra.

4 drink vouchers a 20$ stk
2 gratis vann fra minibaren hver dag
Adgang til gym
gratis internett

Hilton Metropole London
HH Gold

Booket billigste rom, ble oppgradert til Superior rom før ankomst. Kunne ved innsjekk velge om jeg ville ha det rommet, eller Executive rom. Tilgang til loungen skulle vi få uansett. Valgte det de anbefalte, dvs superior (var visst bedre).

Booket to rom, begge ble oppgradert. Frukt, kaker og vann til et av rommene første natten.

Vennlig og profesjonell betjening, tross veldig travelt og Top Model UK 2014 arrangement på hotellet nå i helgen... :) Bra organisering av frokost, tross kø. Man fikk servert juice i køen, som uansett var over på 5 min.

Back