Da var jeg også tilbake på blått etter et ufortjent år med gull. Noen sjangs for å jukse til seg gull igjen?
Noen som vet om jeg får gratis frokost for hele gjengen dersom jeg bestiller to rom på meg med gullkort?
Samme hotell. Sjekket inn i resepsjonen nede, etter en knotete gåtur opp bakken fra Seoul Station, gjennom en garasje, opp via en litt bortgjemt heis og måtte lete for å finne resepsjonen. Og jeg var ikke engang full av Asiana-champis, kun litt fnisete av et par timer med ANA-rødvin.Millennium Hilton Seoul
Ved innsjekk slengte jeg bare fram GOLD kortet, og ble kjapt henvist til heisen og innsjekk i 21 etg, som er executive floor. Bla bla der (sikkert all champisen hos Asiana som gjorde at jeg ikke var helt med), og ned i 8 etg. Ikke mye utsikt, men rommet er ok. Så vet ikke hva rom jeg har, men all executive/gold greier følger med.
PS: Skulle det være mange skrivefeil er det executivelounge sin feil, er nemlig 3 timer "gratis moro" her![]()
Det tviler jeg på, hhonors.com sier "complimentary continental breakfast for you and up to one additional guest registered to the same room each day of your stay".
Hadde noen netter på div Hilton og Doubletree i USA nylig, og fikk konsekvent to vouchers pr natt, selv om vi var tre på rommet.
Receive a complimentary room upgrade*, bottle of champagne (or alternative non-alcoholic drink) & triple Avios for your trip, when you book the Exclusive BA offer.
Fikk tilbudsmail ifra Hilton nå og der står statusen som gull enda.
Men fortsatt blå når jeg logger meg inn.
16664 poeng. Går det ann å bruke de til noe som helst?
Jeg fikk ihvertfall gratis frokost og wifi da jeg booket rom med poeng på et garden inn litt nord for Miami tidligere i år.Har selv noen (150.000) poeng hos Hilton som jeg skulle brukt. Gjelder samme oppgraderingsregel når en booker rom med poeng? Etter å ha hatt jukse gull kvalifiserte jeg vist til ekte gull i år, så min status er ennå den samme![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.