Og dersom hotellet er så fullt at jeg ikke blir oppgradert (noe jeg tror kan være sannsynlig da det foregår en stor konferanse der da), vil jeg fortsatt ha tilgang til lounge, gratis frokost mm?
Har HHonors Gold
Har 14000 poeng jeg ikke kommer til å bruke og ikke kan overføre til SAS poeng. Noen som er interessert i disse? Kan gjerne bytte mot litt trumf![]()
Kjapt spm; er det slik at dersom man bestiller via tredjepartsside (Expedia etc) drar man ikke nytte av goder som gullmedlem? Mener jeg leste det et sted..
Takker for svar!
Joda, man får alle fordelene som frokost, internett, upgrade.. men gi dem gjerne beskjed på forhånd slik at de vet at du har status.
Du får dog ingen poeng.
Gjelder det alle typer poeng Hilton gir og er det praktisert av alle kjedene? Og blir det godkjent som en natt for bruk i opptjening av status?Du får dog ingen poeng.
Gjelder det alle typer poeng Hilton gir og er det praktisert av alle kjedene? Og blir det godkjent som en natt for bruk i opptjening av status?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.