Tips og erfaringer med Hilton og HH -

Re: Om erfaringer med Hilton og HH

London Hilton Metropole-->

Oppgradert til exec room med tilgang til lounge med litt mat og forfriskninger, gratis bar mellom 18-23. Gratis vann, frukt og sjokolade paa rommet

Noen med erfaringer fra Hilton Istanbul?

Har booket fire netter i oktober ifbm en konferanse. Har allerede fått tilbud om gratis oppgradering, men kun fra "King Hilton Guestroom" til "King Hilton River View".

Får man tilgang til Lounge, samt gratis frokost osv når man er "oppgradert" til "King Hilton River View"?

Og dersom hotellet er så fullt at jeg ikke blir oppgradert (noe jeg tror kan være sannsynlig da det foregår en stor konferanse der da), vil jeg fortsatt ha tilgang til lounge, gratis frokost mm?

Har HHonors Gold

Og dersom hotellet er så fullt at jeg ikke blir oppgradert (noe jeg tror kan være sannsynlig da det foregår en stor konferanse der da), vil jeg fortsatt ha tilgang til lounge, gratis frokost mm?

Har HHonors Gold

Gratis frokost får du alltid som HHonors Gold. Tilgang til lounge får du om du blir oppgradert til Executive Room.

Om man har Diamond får man aksess til lounge selv om det er fullt på executive-floor, om du kun har Gull må du oppgraderes til riktig etasje/romkategori først.

Hilton Palm Springs, som er resort, upgrade rom med terrasse mot pool. Frokostkuponger, halvpris på middag før 21.00 . Og selvfølgelig fri Internett

Mer enn bra nok for oss... Langt over minimumskravende vi har ... Langt over...;)

Og ligger innenfor det våre budsjetter gir rom for....

Har 14000 poeng jeg ikke kommer til å bruke og ikke kan overføre til SAS poeng. Noen som er interessert i disse? Kan gjerne bytte mot litt trumf :)

Hilton Copenhagen Airport. Oppgradert fra King Deluxe rom til King Executive rom

Hilton Garden Inn i Bristol: Ingen bedre rom der, så ingen ug, men gratis vin, vann samt tilbud om varm frokost på rommet eller 750 ekstrapoeng. Takket ja til det siste, da jobben betalte frokost uansett.

Har 14000 poeng jeg ikke kommer til å bruke og ikke kan overføre til SAS poeng. Noen som er interessert i disse? Kan gjerne bytte mot litt trumf :)

alltid interessert i Hilton ;) - men jeg har nettopp overført Trumf-en, så da er det vel ikke aktuelt for deg med 150 EB-poeng, eller hva det er jeg har der nå.

Nettopp ankommet Hilton Beijing Wangfuing. Oppgradert fra De Luxe Suite (bestilte før jeg fikk HHG) til Premium Suite. Loungetilgang var med andre ord sikret. Det største hotelrommet jeg har vært på (må være over 100 kvadratmeter og har eget stort kjøkken, flere bad osv.) og virkelig bra service og amenities. Det trengs også etter å flydd i C med SAS (er på CT-tur med kona og hun ble i alle fall fornøyd).

Kjapt spm; er det slik at dersom man bestiller via tredjepartsside (Expedia etc) drar man ikke nytte av goder som gullmedlem? Mener jeg leste det et sted..
Takker for svar!

Kjapt spm; er det slik at dersom man bestiller via tredjepartsside (Expedia etc) drar man ikke nytte av goder som gullmedlem? Mener jeg leste det et sted..
Takker for svar!

Joda, man får alle fordelene som frokost, internett, upgrade.. men gi dem gjerne beskjed på forhånd slik at de vet at du har status.

Du får dog ingen poeng.

Joda, man får alle fordelene som frokost, internett, upgrade.. men gi dem gjerne beskjed på forhånd slik at de vet at du har status.

Du får dog ingen poeng.

Ok, supert! Takk for lynraskt svar.

Gjelder det alle typer poeng Hilton gir og er det praktisert av alle kjedene? Og blir det godkjent som en natt for bruk i opptjening av status?

Det gjelder alle typer poeng, Hilton gir ingenting for "3rd party bookings", ei heller stay credit. MEN - jeg har lykkes å få stay credit når jeg har hatt ekstra utgifter a la minibar, restaurant etc, så systemet er ikke helt vanntett.

Så har jeg informert hotellet direkte om Hilton status så de er klar over det. Følger dog at man kommer bakerst i upgrade køen når man ikke har booket via hilton.com, men frokost og internett har ikke vært noe problem.

Takk for oppklaring, greit å vite akkurat hva man har å forholde seg til. :-)

Hilton Manchester Deansgate, oppgradert ved innsjekk, tidlig innsjekk 1030 no problem, gratis vann på rommet, fri Wifi og rett opp i 21 etasje.

Hilton Zurich Airport. Hadde ikke registrert status ved bestilling, men umiddelbar anerkjennelse av gullstatus ved innsjekk. Oppgradering til Executive level m/ tilgang til lounge, gratis wi-fi og frokost i restaurant dersom dette var ønskelig istedet for i loungen.

Back