Oppgradert til King Excecutive Suite på Conrad i Chicago. Meget bra standard!
Dagens Thailand i et nøtteskall det der!
Men det er vel sånn med Hilton at de ikke oppgraderer til Suiter med mindre man har minst Diamond vil jeg tro.
BF:cool2
Da kan man melde om god mottakelse og oppgradering til Twin Executive room hos Hilton Madrid. Bare synd man må dra videre etter frokost i morgen. God natt!![]()
Håper du har nytt godt av mat og drikke i Executive lounge?
Jeg anbefaler frokost nede i restauranten i atriumet og ikke i loungen, da den nede er meget mer omfattende enn oppe. Og den er inkl begge steder!
God fornøyelse! Var der selv for 2 uker siden!
BF:cool2
Hvilken kategori hadde du bestilt?
Er det vanlig å få oppgradert mer enn ett nivå?
Regner med det blir 4-5 opphold på Conrad (evt Hilton) i løpet av sommeren, kan være greit å vite hva man skal satse på å bestille.
Vanlig King Deluxe, så var nok heldig med den. God deal med gratis frokost også. Sparer fort noen hundrelapper på det.Hvilken kategori hadde du bestilt?
Er det vanlig å få oppgradert mer enn ett nivå?
Er det noen som har til gode (til nå) å ha blitt nektet noe av det Hilton selv sier gullkunder har krav på?
Skuffet etter 4-netters opphold hos Hilton i Warszawa.
Var reiseleder for en gruppe på 60 pax, hvor vi hadde bestilt alle Executive Corner Suitene, og noen Executive Double rooms.
Jeg bodde selv i Executive Double, og har HHonours gull.
Hadde på forhånd informert om mitt gull-kort, og hun hadde lagt det inn i systemet.
Fikk ingen oppgradering ved innsjekk, og heller ingen oppmerksomhet på rommet. Frokost hadde vi inkludert fra før av. Hotellet var heller ikke fullt, så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke fikk noe ekstra.
Skuffet etter 4-netters opphold hos Hilton i Warszawa.
Var reiseleder for en gruppe på 60 pax, hvor vi hadde bestilt alle Executive Corner Suitene, og noen Executive Double rooms.
Jeg bodde selv i Executive Double, og har HHonours gull.
Hadde på forhånd informert om mitt gull-kort, og hun hadde lagt det inn i systemet.
Fikk ingen oppgradering ved innsjekk, og heller ingen oppmerksomhet på rommet. Frokost hadde vi inkludert fra før av. Hotellet var heller ikke fullt, så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke fikk noe ekstra.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.