God ettermiddag fra Lommedalen. Jeg sitter og oppsummerer September. 21 ganger la jeg meg i en annen seng en den jeg stod opp av, og en gang sov jeg 3 netter i samme seng, det var den hjemme. Det hele fordelt på 14 forskjellige senger. Jeg skulle nesten trodd jeg hadde vært på ferie.....
Punkteringen vi hadde i vår VW buss, før helgen, trodde jeg at jeg hadde fått fikset, men det lekker litt luft, så da får jeg dra på Vianor i morgen og få det tettet. Det skal også kjøpes motorolje til VW bussen. Den har nå gått 3 år og ca 20k km siden siste oljeskift, uten å ha etterfylt, så da skal den 25 år gamle bilen få ny olje. Svigerfar mener pasta er fandens livrett, så det spiser svigers aldri. Nå er han på Elgjakt,( de har alt fått 3 av 7 dyr) så vi "passer på" svigermor som ser veldig dårlig, så da blir det pasta carbonara til middag. Blir nok litt surfing på nettet også utover kvelden, og å se en del Youtube videoer. Vi har fremdeles igjen å booke min 12 forskjellige hotell på ferien til vinteren. Ha en fortsatt fin dag.