Default Tipp topp torsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra kjøkkenavdelingen på Ris. Dugnadsarbeid i hagen og på tomta på toppen av byen i dag - rett og slett en god gammeldags utedag. Kinodate med mannen i ettermiddag. Nyt i vei:-)

Mornings fra L1. Ferdig med høstferien her, så blir en økt på kontoret. Ble plutselig høstlig og antydning til mørkt når jeg gikk til toget i morges. Ha en fin dag.

God morgen fra Oslo.
Ruters røde kom presis for en gangs skyld, så da er man helt etter skjema med dagens gjøremål. Blir en tur eller to innom Teams, da visstnok noen vil prate der..

Ha en bedre dag med eller uten Teams

En sorgens dag, et av de sterkeste lysene i mørket av vår samtid har sluknet. En inspirasjon for generasjoner, sammen med noen øko-aktivister skal vi møtes til en samling senere i dag. Dr. Jane Goodall endret verden, men får hverken presidentmarkering eller sørgetog. Det sier alt :<

Ellers merker man urolige tider, ungene spurte meg i går hva _det_ var som fløy over huset vårt. Etter litt googling lurer jeg på om det ikke var denne... Uansett, kaffe.
Screenshot 2025-10-02 090033.webp

Ahhh fra hyttekontoret.. Hvorfor har jeg ikke gjort dette før? Vekket på sengen med kaffe av fruen etter ni timer fjelluft-søvn. Barna tror jeg sover ennå på rommene sine i en egen avdeling. (Selv en østkantgutt kan se fordelen avfor store hytter i ny og ne) Nå er det et lite møte-marathon også må man vel komme seg ut på en langtur.

God morgen fra R14 igjen. Dag på bortekontoret venter. Det er bare så helt herlig med høstferie og man nesten er alene på kontoret. Gårsdagen tror jeg er en av mine mest produktive på månedsvis.

Tror jeg skal late som jeg er forfatter og skaffe meg skrivestue.

Ha en super torsdag!

God morgen fra Kongsberg. Stille og rolig her. Kona er på jobb og sønnen purker og sover, Ikke så mye på agandaen i dag men i kveld blir det å benke seg foran fjernsynet for å se på Brann - Utrecht i Europa league.

God formiddag fra Forus,

En grei start på dagen er i prosjektet. Morgenmøte gjennomført , tid for litt Forum lesing før neste møte med gode kolleger.
Litt rufsevær her over i sørvest i dag. Hagemøbler ser jeg det er tid for å stue vekk i uthuset i ettermiddag.
Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Stavanger. Her startet dagen på gamle kontoret rundt 06:00, så da avsluttet vi også tidlig. Straks skal en ut å ta seg av siste tilskudd til familien før det senere må ryddes utomhus før Amy gjør sin entré.
Ha en flott torsdag :cool:

God ettermiddag fra Drammen. Snart en RE11 retning Tønsberg, hvor jeg skal, i følge Yr.no, rydde trampoline og hagemøbler i dag og i morgen, da det lørdag skal være vind som kryper nesten opp til orkans styrke i kastene på lørdag.
Det er farlig å være utendørs, og det ventes uvanlig stor skade på bygninger, infrastruktur, skog og strømnett. Takstein og takplater kan blåse av hus og bygninger. Vurder tiltak for å begrense skade før hendelsen inntreffer, for eksempel ved å sikre løse gjenstander.
1759408524730.webp

God ettermiddag fra Lommedalen. Jeg sitter og oppsummerer September. 21 ganger la jeg meg i en annen seng en den jeg stod opp av, og en gang sov jeg 3 netter i samme seng, det var den hjemme. Det hele fordelt på 14 forskjellige senger. Jeg skulle nesten trodd jeg hadde vært på ferie.....
Punkteringen vi hadde i vår VW buss, før helgen, trodde jeg at jeg hadde fått fikset, men det lekker litt luft, så da får jeg dra på Vianor i morgen og få det tettet. Det skal også kjøpes motorolje til VW bussen. Den har nå gått 3 år og ca 20k km siden siste oljeskift, uten å ha etterfylt, så da skal den 25 år gamle bilen få ny olje. Svigerfar mener pasta er fandens livrett, så det spiser svigers aldri. Nå er han på Elgjakt,( de har alt fått 3 av 7 dyr) så vi "passer på" svigermor som ser veldig dårlig, så da blir det pasta carbonara til middag. Blir nok litt surfing på nettet også utover kvelden, og å se en del Youtube videoer. Vi har fremdeles igjen å booke min 12 forskjellige hotell på ferien til vinteren. Ha en fortsatt fin dag.

God ettermiddag fra Santiago. Sommerlig ute og temperaturen skal opp på 30-tallet om litt. Avsluttet skisesongen i Andesfjellene i går. Strålende påskeføre i bakken og ganske utrolig å kjøre fra fem grader på 3500 meters høyde og ned til 27 grader i Santiago - på en time og femten minutter.

Back