Tipp topp torsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Snart åpnes hjemmekontoret slik at arbeidsdagen kan avsluttes litt tidligere. Mat og vin på Kolbotn i ettermiddag/kveld…som betyr at transporten hjem blir overlatt til det kollektive. Topp torsdag:-)

God kveld fra Holiday Inn Express Monterey. To netter på HIE nå. Skulle ønske de hadde hatt porselen og ikke papp til frokost, men rommene har god størrelse og parkeringen gratis. Enklere dlik enn det var på fancy LXR tidligere i turen. Valet har laget hakk i lakken og food & beverages credit gjaldt plutselig ikke til frokosten sa de ved check out…

Siste etappe til sfo venter i morgen før sas skal ta oss hjem fredag kveld. Business er utsolgt så ingen fare for oppgradering.

Last edited:
Mornings fra Forus. Etter en hektisk første halvdel av arbeidsuka med div. arrangementer som ofte kan bli ganske travle ligger det forhåpentligvis an til en litt roligere andre halvdel av uka i resepsjonen her. Kvelden i går ble tilbragt på sofaen med et passe fullt vinglass og siste episode av Cockpit Casual fra Steve Giordani. Det var rett og slett en nydelig kveld og en flott dokumentar! Ha en flott torsdag!

https://www.youtube.com/watch?v=M3MCFL81MTk&t=12s

God morgen fra Beitostølen. Kaffe, kake og Jäger til pre-frokosten er gjennomført. Litt kombinasjon av hyttekontor og ymse aktiviteter ute, før det gode gamle fonduesettet skal finnes frem i kveld. Ha en fin dag

God morgon frå Antibes. Nest siste dag på tur. Får rapportar om behov for vinterdekk heime. Er glad eg fiksa det på eit innfall for eit par veker sidan. Moro med konferanse. Har hatt tankane "shit, det vi driv med er altfor banalt" når eg ser på industrien, og til "haha, dette har eg jo gjort sjølv på labben for fleire år sidan". Så verden er vel som den skal.

God morgen fra Kongsberg. Kjølig morgen her i dag og jeg var nødt til å fyre opp i vedovnen i morges for å få litt varme i huset. Bilverkstedet hadde dessverre litt å sette fingeren på servicen i går. Både skiver og klosser må byttes både foran og bak. Det blir ikke helt billig. Ser ut til som det kommer på rundt 12 høvdinger.

God morgen fra bortekontoret på Øvre Romerike

To dager ved "Mothership" i CPH, og denne gangen rakk jeg ikke engang inn til byen. Under hele oppholdet kunne jeg se terminalen.... Men fikk testet ut Comfort etter å ha bodd på Clarion sist gang. Og det var jo helt greit. God frokost og trivelig rom.
Samtidig som man var borte og lærlingen var alene på kontoret, så rant det inn med merkelige saker. Ting som har feil vekt, levert feil, og kunder som har sendt feil varer avgårde. Har vært helt Texas et par dager med rare saker. Er jo ikke engang fullmåne om dagen....
jaja, snart helg

S

God formiddag. Nysnø i fjellet og is på frontruta i dag tidlig. Nå kikker sola frem så det ser ut til å bli en fin høstdag. Produksjonen går stabilt så da rekker jeg å ta tak i en del hengesaker som har vært på vent. Ha en fin dag både i nord og sør.

Morn fra bortekontoret. Friskt på morgenen, men satser på å klare meg med sommerdekk på bilen et par uker til, til man er ferdig med høstens Tyskland-kjøring.
Det skal jobbes og så skal det Vy-es hjem igjen i ettermiddag, og stort mer ambisiøs enn det er man ikke

God morgen fra Gudbrandsdalens østside, på fjellet mellom Vinstra og Kvam. Wallas'n som normalt gir oss en god lunk på natten virker ikke, dermed var det litt kaldt på morgenkvisten her på 860moh. Deilig med et skikkelig solcelle anlegg på 1020watt og 6000watt utnyttbar kapasitet i batteriene, men den lille 600watt varmeovnene gir bare en liten lunk på et soverom og tapper batteriene på 10 timer, så mer varme må til. Når vi i tillegg var til middag på nabohytta til sent på kveld ble det heller ikke fyrt i peis og ovn og da ble det enda kaldere. Dagen i dag skal brukes til å prøve å få liv i Wallas dieselvarmeren, forhåpentlig får jeg lagt opp egen utekontakt så vi kan lade elbil 3 timer per dag og ordnet et par andre mindre elektriske utfordringer, bl annet flytte det ene panelet fra det "gamle" anlegget, som ikke står helt optimalt montert lenger. I kveld blir det reker hos oss, med hytte naboen, og så kjører kona og jeg hjemover i 21-22 tiden i diesel bil med brede sommerdekk.
Ha en produktiv dag alle sammen.

God formiddag fra HK ,Jåttå,
Morgen møter og aktiviteter done , lunsj og et par nye møter på ettermiddagen.
I kvelder det tid for høstens første medlemsmøte i LMS på Quality Airport Hotell, Sola.
Ha en fortsatt fin dag

God dag fra bortekontoret. Straks tid for litt lunch her på bygda.

Ellers ingen store planer

Ha en fjong torsdag

Hei fra Oslo fortsatt vondt i hodet og tett her. Får kanskje se om jeg får gått en tur. Kjenner det var rett å ikke jobbe natta som var ja. Hadde nok gjort ting verre for min egen del.

Hei og hå .. Oppe tidlig med hund som høylytt forkynte at hun måtte ut. Sa da er det tryggest å lystre. Ikke helt fornøyd med ‘hytta’, kommer ikke til å bruke denne igjen. Dårlig utstyrt, en del trafikkstøy og grillen var en liten kullfyrt en av ‘Pondus-typen’. Men t-bonesteika ble bra. ;)
Dagen bringer mer ferie.

0b9f6516c685bf8618f250678addb799.jpg

b966010aa595929767a3a7c6c83beb53.jpg

Hei fra Marbella. Gårsdagen ble lang og uforglemmelig.. Mimosafrikost ved bassenget, lunch på Puento Roman stranden og en ellevill tennisturnering med det som kan krype og gå fra forsidene fra de rosa avisene. (Samt noen svært kjente norske fotballspillere jeg ikke helt var kle over hvem var).

Kvelden tippet seg med Michelin-pattegris og biffer oppi fjellene.

Frokosten i dag ble på stranden så far fikk litt fri fra kjøkkenet :-)

Etter Pepsi-challengen med Frankrike denne sommeren må jeg si Marbella vinner på absolutt alle punktert overlegent.. Mat, service, restauranter og ikke minst klientellet.

IMG_9036.jpeg

IMG_9061.jpeg

IMG_9001.jpeg

Ja høstferien er kanskje en litt glemt ferie her til lands. Ikke rart jeg har fått noen out of office replies på noen mailer jeg har sendt denne uka... Egentlig ligger den også på et dust tidspunkt og så - det er fortsatt nærme sommeren, men fortsatt dritlenge til jul. Skolen burde lagt den ca midtveis i semesteret.

Back