Glad påsk:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad påsk:-)

God lørdag morgen fra Ris. En tur til Gjøvik via Kolbotn står på programmet i dag - er lovet smaking av årets rosé viner ved Mjøsas vestside i ettermiddag. Første dag av ferie og kjenner at det her tipp topp:-)

Re: Glad påsk:-)

Morn fra Tønsberg. Fikk lov til å sove nesten til klokken seks i dag også, helt uten forstyrrelser. Termometeret ute tror jeg har vist tosifret hele natten så lite tegn til vinter igjen. I ettermiddag er planen en sykkeltur uten både hjelpemotor eller sykkelvogn, så er spørsmålet hvor kort bekledning jeg tør å begi meg ut med

God morgen fra FBU. Her settes snuten snart mot Gardermoen. Boston ble kansellert i går, så vi fikk skreket oss til plass på OSL-EWR etter først ha blitt routet osl-ams-bos i det noen mente var premium select, men som ikke var det. Har fått beskjed om at vi har vunnet oppgradering til C, men to av oss får ikke valgt sete. Muligens fordi vi ikke hadde seter i pluss i utgangspunktet. Blir iallfall først i køen på check in. Er det fortsatt egen check in for USA? Har faktisk fått boardingpass i app nå.

Mornings fra Beitostølen. Må litt mer aktivt jaktes snø denne påsken. Derimot er det fine forhold for afterski på terrassen. Ha en fin dag.

Og der fikk vi to siste seter i C, så da kan kona mene jeg stresser, men vi unngikk delta economy. Kan bli en fin dag dette.

Formiddag fra Oslo. Får vel handle litt og sånn og mtp været er ikke utepils helt utenkelig. Påskeferie blir det ikke så mye av da det blir litt jobbing til uka men vi kan ikke stenge ned helsetjenesten. Til gjengjeld vanker det jo fine tillegg på onsdag etter kl 12. Ha en fin palmelørdag.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

God efta fra Solknausen. Da var en lang mimosafrokost med US planlegging ferdig og tomten skal ikke forlates før i morgen og solsengene skal ni-nytes. Denne helgen smaker ekstra godt.

Etter en 2 timers natt til i går og en 19 timers dag som inkluderte besøk i Madrid og København var det deilig å sove ut i egen seng i natt. Og ikke minst deilig å våkne opp til melding i SAS appen om at man nå er Lifetime Gold.

Så da kan påska komme!

God formiddag fra Påskebalkongen.

aeae82aca618c8e58155030be276e598.jpg

Nettopp hatt gulasj og Aperol Spritz. Nå bærer det ut for å shoppe.

Ha en superbest lørdag

Sent fra min SM-F741B via Tapatalk

G'morgen fra SC ..

Her er frokost inntatt, bikkjer luftet, trakter velfylt og Leeds leder allerede 2-1 (etter 12 minutter). ;)

Småkjølig ute, men det varmer nok opp snart. De første bizjetene med Masters-turister inbound til Aiken har allerede passert. AGS er overfull, så da brukes også naboflyplassene til siste parkeringsplass.

Men her lar jeg golf være golf. Planen er å ta skuta ut på lake'n så jeg kan teste ut mitt siste leketøy (iBobber fiskefinner).

Påske? Fant noen tyske sjokoladeeggg (Moser/Roth) på Aldi. Så det får bli med det ... :p

God lørdag fra Gaustablikk. Lite snø her også, men noen runder i alpinbakkene var digg. Nå afterski på terrassen.

God formiddag fra Påskebalkongen.

aeae82aca618c8e58155030be276e598.jpg

Nettopp hatt gulasj og Aperol Spritz. Nå bærer det ut for å shoppe.

Ha en superbest lørdag

Bor du på Marriott Budapest? (Ikke vært der siden ca 2001).

Bor du på Marriott Budapest? (Ikke vært der siden ca 2001).
Det stemmer 100%. Det har pusset opp rommene bra og vårt er skikkelig stort og fint, selv om det ikke akkurat er luksuriøst per se.

Back