Tipp topp og tipp topp fru blom. Kona skal med 07.10 flyet til London noe som innbar at hun skulle stå opp 04.00. Det er tydligvis ulike regler her i huset for kvinner og menn som skal ta tidlig fly. Jeg må ha lagt alt frem kvelden før i etasjen under for ikke å forstyrre. Koner har tydeligvis andre regler så det var lysshow på soverommet 04.20. Da var det like greit å stå opp å starte arbeidsdagen siden det uansett blir hjemmekontor/streikevakt for barna.
Tipp topp og tipp topp fru blom. Kona skal med 07.10 flyet til London noe som innbar at hun skulle stå opp 04.00. Det er tydligvis ulike regler her i huset for kvinner og menn som skal ta tidlig fly. Jeg må ha lagt alt frem kvelden før i etasjen under for ikke å forstyrre. Koner har tydeligvis andre regler så det var lysshow på soverommet 04.20. Da var det like greit å stå opp å starte arbeidsdagen siden det uansett blir hjemmekontor/streikevakt for barna.
Og med kontor på Gardermoen så blir man gjerne "leid" inn som sjåfør også. Har blitt et par rimelig tidlige ankomster til kontoret....
Makan ! jeg tror vi må starte en manneforening ; Redd Mannen !
Tipp topp og tipp topp fru blom. Kona skal med 07.10 flyet til London noe som innbar at hun skulle stå opp 04.00. Det er tydligvis ulike regler her i huset for kvinner og menn som skal ta tidlig fly. Jeg må ha lagt alt frem kvelden før i etasjen under for ikke å forstyrre. Koner har tydeligvis andre regler så det var lysshow på soverommet 04.20.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.