Tipp topp torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Røros. Klar for litt kontorarbeid før toget tar meg sydover klokken 08:21 og hjem til en herlig italiensk ettermiddag og kveld når hoffleverandøren av bilglede inviterer til VIP kveld med likesinnede. Ha en best torsdag du også.

God morgen fra Furuset!
På tide å jobbe litt her snart, deretter byr dagen på litt pakking til helgens Wien tur. Tenk at det snart er tre år siden sist! På grunn av et lite virus...
Uansett Lufthansa i biz tar oss dit via FRA.

Mørkere og mørkere dag for dag nå, men ha en trivelig og innafor en for det! :) 20220915_053005.jpg20220915_052948.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

Tipp topp og tipp topp fru blom. Kona skal med 07.10 flyet til London noe som innbar at hun skulle stå opp 04.00. Det er tydligvis ulike regler her i huset for kvinner og menn som skal ta tidlig fly. Jeg må ha lagt alt frem kvelden før i etasjen under for ikke å forstyrre. Koner har tydeligvis andre regler så det var lysshow på soverommet 04.20. Da var det like greit å stå opp å starte arbeidsdagen siden det uansett blir hjemmekontor/streikevakt for barna.

Imidlertid er det fyr i peisen og jeg har kaffe på kannen og masse jobb som kan utføres fra godstolen før barna våkner og møtehelvete starter. Solen er i ferd med å stå opp også. Så alt i alt er det vel egentlig en tipp topp torsdag.

Lurer forresten på om noen i SAS lurer på hvordan belegget på ARN-YYZ har vært i sommer. Det har ved mange anledninger ikke vært mulig å bestille ARN-YYZ, men de har gledelig solgt OSL-ARN-YYZ og CPH-ARN-YYZ på samme datoer.

God morgen fra kontoret. Torsdag betyr kake etter lunsj. Senere blir det sjåfør og supportertjeneste for eldstemanns fotballkamp. Ha en fin dag

Tipp topp og tipp topp fru blom. Kona skal med 07.10 flyet til London noe som innbar at hun skulle stå opp 04.00. Det er tydligvis ulike regler her i huset for kvinner og menn som skal ta tidlig fly. Jeg må ha lagt alt frem kvelden før i etasjen under for ikke å forstyrre. Koner har tydeligvis andre regler så det var lysshow på soverommet 04.20. Da var det like greit å stå opp å starte arbeidsdagen siden det uansett blir hjemmekontor/streikevakt for barna.

Jeg blir til og med lagt på gjesterommet, nå jeg skal tidlig opp....

Og med kontor på Gardermoen så blir man gjerne "leid" inn som sjåfør også. Har blitt et par rimelig tidlige ankomster til kontoret....

God morgen fra en flyplass rett utenfor Jessheim

Rimelig mye på tapetet i dag, en del som skal landes av operasjonelle saker, en del ting som må på plass både kortsiktig og i litt lengre løp.
I tillegg til at noen på et noe høyere lønnstrinn forventer en rapport av noe slag. Hvis jeg ikke husker helt feil så hadde jeg samme øvelsen med veldig veldig like forutsetninger for noen måneder siden, så det er faktisk mulig å kjøre litt copy paste :colgate: Mesteparten er klar, må bare få det samlet litt og gjort det presentabelt.

Vel, på tide med påfyll av kaffe

S

God morgen fra Istanbul. Her venter en 12-13 timers arbeidsdag, så det er bare å varme opp tålmodigheten og gønne på. :)

Ha en fin en

God morgen fra Gardermoen, hvor jeg nu sidder i SAS ikke-guld-lounge og
venter på SK907 til Nevørk. Det var så min første flyvetur siden efteråret
2019, og det var dejligt at være i luften igen! Det var en lille opvarmning til
næste “leg”, hvor jeg i tilgift får et glimt af det furede og vejrbidte fjellet!
Dere ønskes alle en bra torsdag!

Og med kontor på Gardermoen så blir man gjerne "leid" inn som sjåfør også. Har blitt et par rimelig tidlige ankomster til kontoret....

Makan ! jeg tror vi må starte en manneforening ; Redd Mannen !

God morgen fra Forus,

God fremdrift i Prosjektet vårt , dagen inneholder en del beslutningsmøter.
I kveld er det medlemsmøte i FMS , Flyhistorisk Museum Sola.
Cato Gunfeldt kommer blant annet for å holde foredrag om den siste boken han har gitt ut.
Ha en fin dag folkens.

Makan ! jeg tror vi må starte en manneforening ; Redd Mannen !

Mannen har jo falt ned så tror ikke den kan reddes ? ;)

Jaja god formiddag fra Oslo hvor jeg driver og sender avgårde noen eposter her og der.

Tipp topp sommerdag fra Sandøya utenfor Tvedestrand. Her er man på jobb så det betyr turorientering, bading og SUP. Nå er det snart lunch på den italienske restauranten til Giovanni.

Tipp topp og tipp topp fru blom. Kona skal med 07.10 flyet til London noe som innbar at hun skulle stå opp 04.00. Det er tydligvis ulike regler her i huset for kvinner og menn som skal ta tidlig fly. Jeg må ha lagt alt frem kvelden før i etasjen under for ikke å forstyrre. Koner har tydeligvis andre regler så det var lysshow på soverommet 04.20.

100% rett. Ikke bare når man skal reise, men generelt når badet brukes.

G’morgen. Dårlig med nattesøvn, så får håpe på en rolig dag.

Hei fra tennishallen hvor man venter på junior som skal hentes. Dag to av konferansen er over og man kjenner helt klart festen etter dag 1. Kone skal feste i dag og to arvinger er på avveie så da blir det nok guttetur på den Gylne Måke.

God ettermiddag fra Stavanger. Her er høsten på plass med kraftig blæst.
Dagen har gått med til gjemmekontorering med masse prat i telefon.
Ellers har det brått blitt besluttet at i morgen bærer det avsted på hyttetur.
Sen, eller fullstendig manglende planlegging gjør at det blir en kostbar affære, men men. Da tjener gjerne bolaget noen ekstra slanter.
Ha en glitters flott torsdag :)

Back