God morgen fra Røros. Her smelter faktisk snøen...men det er fortsatt mye å ta av. En oversiktlig dag på kontoret før jeg møter en gruppe fra Thailand i ettermiddag. Ha en topp torsdag du også.
Skyfritt, dog litt småkaldt, men solen ordner vel opp i den saken etter hvert tenker jeg.
Ukens siste arbeidsdag skal loses inn trygt i havn før man tar 3 dager fri. I ettermiddag kommer lillesøster og resten av 10-klassen hjem fra Scarborough. Først med tog til York, hvor ferden går videre på skinner til London, hvor D82806 tar de fra LGW til OSL. Der venter noen timers opphold før DY770 tar siste leg av hjemreisen til Trøndelag.
God morgen fra Stavanger. Været er toppers, her blir det strålende sol og gode vårtemperaturer i dag. Starter dagen med et møte, siden blir det litt kontorering før et besøk hos tannlegen avslutter dagen. På eftan skal jeg ut å hente meg en geit for plenklipp. Det skal blir bra når den er oppe å går
Ha en strålende torsdag!
God morgen fra NSB L12. En snartur til Drammen står på programmet. Sats i kveld, men så støl jeg er etter tirsdagens løpetur, skal det bli interresant. Ha en fin dag
God gørr tidlig morgen fra San Francisco! Fin tur over med SAS i går. I dag går turen videre til Denver med United, hvor en leiebil med lasteplan står og venter på meg Ha en fin torsdag!
God dag fra solfylte Gamle Oslo. Fjerde dagen med sykemelding og antibiotika. Formen i ferd med nå normaliseres. Får satse på en liten stund på balkongen i dag og kanskje noe middagsmat - det har jeg ikke hatt lyst på siden lørdag. Så da har jo mye vært galt. God torsdag!
God midt på dagen fra toget mellom Hjørring og Frederikshavn.
Alltid fint å komme litt ut. Nå blir det en del jobb å gjøre før turen går hjem igjen med båt i morgen kveld. Tror sannelig jeg skal ha danske smørrebrød og bajere i kveld!
Vår i Danmark, og det lukter deretter......
Så da er det jo ikke rart at jeg drikker!
Hei og hopp fra Northside Hospital. Her sitter man og venter på at fruen skal gjennom en hofteoperasjon. Skikkelig samlebånd og dette skal nok gå på skinner. De har til og med en pasientliste på skjerm som får en til å tenke på standbylistene til Delta ... Men her har man ihvertfall fast plass.
Installert meg i en av godstolene på venterommet med kaffe og wifi så skal man nok klare seg greit.
God gørr tidlig morgen fra San Francisco! Fin tur over med SAS i går. I dag går turen videre til Denver med United, hvor en leiebil med lasteplan står og venter på meg Ha en fin torsdag!
God ettermiddag fra lesesalen. Ser nå at jeg har noe som ligner mistenkelig på et komplett førsteutkast på masteroppgaven min og det er jo en ganske digg følelse.
Litt under tre uker på å gjøre ferdig et par utkast til og så levere den