Tipp topp torsdag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme (igjen) på Ris. Klar for å åpne hjemmekontoret og få unnagjort nok til at morgendagen kan avspaseres. Bort på middag i kveld. Ha en topp torsdag!

God morgen fra L1. En kontoreringsdag med litt innlagt trim, før det blir oppmøte på OSL etter arbeidsdagen. Årets blåtur, så hvem vet hvor jeg ender opp.

God morgen fra et tog sittende bom stille mellom Lysaker og Skøyen med kjempeforsinkelser. Har et fly å nå på OSL, så dette passet særdeles dårlig... Satser på å hoppe av på Skøyen og fange en taxi. Ha en mindre forsinket dag der du er.

Hola fra bortekontoret.. Kaffe og God Morgen yoghurt inntas med nyheter og mail. Nydelig tur i går kveld fra knausen og ned til blogger-områdene i høstmørket. Nydelig by vi har..

I kveld er det langtur igjen og så kose seg litt med barna da El Dragone skal spille tennis i tre timer.

Morn fra hjemmekontoret. Startet dagen med litt bursdagskake for kona, men nå må jeg visst jobbe. Blir en tur nedom mitt lokale sykehus etter lunch for litt årelating.

God morgen fra et tog sittende bom stille mellom Lysaker og Skøyen med kjempeforsinkelser. Har et fly å nå på OSL, så dette passet særdeles dårlig... Satser på å hoppe av på Skøyen og fange en taxi. Ha en mindre forsinket dag der du er.

Great success. Fikk hoppet av på Skøyen og en kamerat stilte opp på kort varsel, havnet på OSL og hadde til og med tid til et loungebesøk.

God morgen fra Kongsberg. Dagens tur med Oslofjord ble avlyst, så lite planer for dagen. Jeg ser det ikke blir noe MD87 på LN-MOW siden det var noen andre som stakk av med kjempegevinsten på Powerball.

God morgen fra Jåttå,
Her over i sørvest er det fortsatt rimelig "luftig" etter siste kveld og natt kuling/storm. Den var friskt fra vest og øst/vest banen på Sola er god å ha på slike dager.
Her har man kommet gjennom de vanlige morgenmøter og resten av dagen går med til kontorering.
Et knippe med jobbturer skal også bestilles for resten av året.
Ha en fin dag.

God morgen fra Kongsberg. Dagens tur med Oslofjord ble avlyst, så lite planer for dagen. Jeg ser det ikke blir noe MD87 på LN-MOW siden det var noen andre som stakk av med kjempegevinsten på Powerball.

Ja, bra skandaløst det der. Kan det være mulighet for et søksmål, tro? Jeg er skikkelig krenket. :angry:

Velvel, da blir det å hive seg inn i vpn-tunnellen igjen etter at kaffekoppen er tømt.

Back