• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Plutselig lørdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Her har julemarsipanen komet i hus og morgenstunden ved kjøkkenbordet har blitt enda bedre. Nå ut til opphavet og videre få unnagjort en del ærender før husbonden returnerer hjem. Bort på middag til «italienske» venner i kveld… Livet:-)

God morgen fra Asker. I gang med første espresso. Noen ærend som må gjøres, og med kona bortreist går vi for full guttastemning. Minstemann har noe sosiale greier med hockeylaget, som gjør at det blir å se på kamp i Varner Arena etterpå. Feil lag og feil kamp, men hva man ikke gjør for disse barna. Såvidt jeg vet har vi her ute ingen kirkebranner å synge om? Ha en fin dag.

Morn fra Tønsberg. Her venter en tur til Someone sine trakter for en tur på den Svenske Handelsambassaden. Handlelisten er klar så får vi se hvor store overskridelser på tid og kostnader det blir

God morgen fbu. Kona allerede på trening i Someoneland. Straks bort for å løfte litt skrot i styrkerommet før de famle skal intervjues om en skoleoppgavs.

God formiddag fra Stavanger. Her ble det tidlig kveld i går da en var under dyna 21:30 og sto ikke opp før 08:30 i morges.
Nå har en akkurat vert hos datter og barnebarn på kaffe og makroner, og en liten handlerunde på returen.
Nada planer for dagen, så da blir det nett surf, tv og YouTube tenker jeg, en skikkelig lat lørdag.
Ha en glitrende flott lørdag
:)

God morgen fra Knausen. Takker være SAS så ble det en nydelig langfrokost med kjernefamilien. Håpet på en "same day change" til TOS fra 0910 flyet. 15.30 flyet kom opp som "glem det" i appen. En telefon til SAS og så åpnet de en nye rad på Premium og der fikk via 5A og 5C med blokkert sete. Nå er det litt pakking og så finne seg ei Bolt om noen timer.

Attachments

• IMG_5511.webp
    IMG_5511.webp
    96.7 KB · Views: 13
G'morgen!
Her ser det ut som at man må lete litt for å finne en kanal som sender Norge-Israel, men jeg har los og er ved godt mot. Disse TV-rettighetene er snodige og kvalik-matchene dukker opp i flere varianter ...

Ellers er været bra, og dagen er forventet å bli rolig.

Et solskinnsbilde bilde fra Seattle, kanskje? Omni Int'l DC-10-30 frakter N189AX, tatt i oktober 2002.

N189AX.webp

God morgen / ettermiddag fra DC. Her er det litt overskyet , men det er grei temperatur.
Vi stikker innom rekka av museer ved the Mall i dag også.
Middag er bestilt på Le Diplomate i kveld, kan anbefales.
Fortsatt god helg.

God ettermiddag fra Lillestrøm. Stor handling i dag i forbindelse med en egen liten birthday-season denne langhelgen. Om ikke så alt for lenge blir det vel å sette i gang å lage noe graps i anledningen og ideelt sett får jeg lov til å ha på fobbal i bakgrunnen i mens. Selv om jeg har svært dårlige ribber når Ødegård er ute.

Ha en ekstra best lørdag. Jeg vil ha ØL!!!!

Back