Tilgang til FCT når en flyr Swiss First?

A-380

ScanFlyer Silver
Tilgang til FCT når en flyr Swiss First?

Er det noen som vet om en kan bruke FCT og/eller FCL i FRA når en flyr SVG-FRA på LH business, FRA-ZRH med LH eller LX på Business og ZRH-??? på LX First

Sitter å pønsker ut en ny F class tur, og en tur innom FCT igjen hadde ikke vært feil

Re: Tilgang til FCT når en flyr Swiss First?

Det skal være lov ja. Vet ikke hvordan det er med Porsche i Fra.

Dette fungerer helt utmerket, gjorde det selv for en måned siden. Fløy SK fra OSL og LX fra FRA og LX F fra ZRH.

Det er bare å gå ut av terminalen og spassere 5-10 min til FCT, så har man tilgang til alle fasiliteter. Inklusiv Mercedes/Porsche til flyet. Det finnes en guide på LH forumet på Flyertalk om hvordan man går dit til fots fra terminalen.

Anbefaler god appetitt og en 2-3 timers transit hvis du liker å sitte til bords lenge og spise masse forskjellig.

D

Det er bare å gå ut av terminalen og spassere 5-10 min til FCT, så har man tilgang til alle fasiliteter. Inklusiv Mercedes/Porsche til flyet. Det finnes en guide på LH forumet på Flyertalk om hvordan man går dit til fots fra terminalen.

Anbefaler god appetitt og en 2-3 timers transit hvis du liker å sitte til bords lenge og spise masse forskjellig.

Tror nok OP er klar over det ;)
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=74116

Ser der ja! Artig lesning, takk for det :)

No problem:

Access to the First Class Terminal at Frankfurt Airport is only possible if you have a confirmed First Class flight on Lufthansa or SWISS or, for HON Circle Members, on Lufthansa, SWISS or Austrian Airlines flights with a same-day departure. Passengers arriving at Frankfurt are not permitted access to the First Class Terminal.

www.lufthansa.com/de/en/Lounge-vari...ariations and access|More information#ancAbT1

Da blir det kanskje Swiss som frakter meg denne gangen.

Blir en hentet av Mercedes/Porsche ved ankomst fra SVG på samme måte som når en skal ut med LH?

Siden dette gikk i vasken sist gang, å vi havnet på gate, velger jeg å prøve på ny

Back