Re: Til Thailand & Vietnam okt. 2012 (NB! Svært mange bilder!)
Fan-FØKKING-tastic! Nesten som å være der. Ikke så mye mer annet å si enn tusen takk, dette var morsomt
Hei
Fly med oss! Takker for flott tilbakemelding - hyggelig at du likte rapporten!
Fantastisk bra og detaljert rapport!
Angående mannen på vingen til MD'en, var det nok clear ice/contamination check
Takk for fin tilbakemelding og info
fjasebase – hyggelig at rapporten falt i smak!
Slutter meg til de foregående talerne. Takk for en fantastisk rapport. Utrolig kult å sitte å lese seg gjennom hele rapporten.
Hyggelig at du likte rapporten
SK384.....takk for at du leste!
Wow!
For en rapport! Tok meg jo flere timer å komme gjennom den!
Hadde store forventninger da jeg så at du var kommet med en ny rapport her, og de ble i høyeste grad innfridd. Skulle jeg bruke ett ord på den må det være VELDOKUMENTERT. Vi kan da umulig ha gått glipp av annet enn sovinga di!
Det er da helt klart at de setene på TGs 747 ut og inn til CPH er den beste biz klassen å oppdrive fra Europa til BKK. Ser at de også har freshet opp menyene, selv om jeg synes hovedretten ser litt stusselig ut der de er trøkket ned i et lite trau.
Takk for innsatsen og at du delte med oss!
Hehe...ja tok litt tid å sette sammen denne
Bizflyer, så jeg er glad den innfridde...

Takk for at du leste! :up:
......Kom nettopp i tanke på at jeg sjekket billett OSL-BKK-MNL med TG i biz. Den koster 25'. Sjekker man CPH-BKK-MNL koster den 32'. Litt rart at den er 7' dyrere fra CPH enn OSL. Selv om setene kan være bedre om man er heldig å finner nye seter på flyet man får.....
BF:cool2
Enig at dette er litt rart. Nå er jo setene man får på Biz med Thai fra CPH/ARN (selv de gamle spør du meg personlig...) klart flere hakk over setene i 777 o.l. men dette er jo First-seter, og det skulle jo i så måte bare mangle at komforten ikke var bedre. Denne ”Premium-følelsen” i egen liten kabin - samt en mulig høyere frekvens av fullt betalende bizpax fra CPH er vel kanskje
noen av de underliggende faktorene ift. prisforskjellen mellom CPH og OSL. (?) Jeg syntes derimot at servicen fra CPH/ARN generelt er noe bedre enn fra OSL på de flightene jeg har hatt, men igjen - med hhv. 10 eller 14 seter i kabinen så er vel det naturlig. Sete og serviceforskjellen er dog ikke verdt 7000,- i mine øyne....
(Jeg kjøpte forøvrig billetten tidlig i sommer (CPH-BKK) på kampanje via expedia.dk, og betalte rundt 16.000,- NOK)
Fantastisk triprapport fra deg, HS-TLD. Utrolige flotte bilder fra Saigon og Vietnam som er hhv hjembyen & moderlandet mitt. Helt enig at 3 dager i VN ikke er nok, neste gang bør du ta en tur innom Nha Trang. Ta kontakt med meg om du trenger reisetips til neste tur
Hei
akira! Hyggelig at rapporten falt i smak. Vietnam skal definitivt besøkes igjen, og Nha Trang er da allerede med i planene. Når dette blir er derimot en helt annen sak. Skal ikke se bort ifra at jeg spør deg om et tips eller fler når tiden er inne...

Takk for at du leste!
Enda en briljant og detaljert skrevet rapport fra deg.

. Takk for deling!
Takk for fin tilbakemelding
jann787, det settes pris på!
.....Men hvorfor sensurering av ansiktene?.....Syns har sett bilder av deg (?) eller reisemakkern uten sensurering fra en tidligere rapport....
Hehe...ja, du har nok sett bilder av både meg og Reisemakker før, men denne kompisen som er ”sensurert” har av andre årsaker/jobb ikke like stor interesse av å være med på bildene.....derfor sladdingen.
Hmmmm...ikke et eneste bilde av meg selv på denne rapporten faktisk...har jeg blitt sjenert kanskje (?)
Uansett, takk for at du leste!
Takk for det
Sindre – hyggelig at du likte rapporten!
Fantastisk og detaljert rapport må vere noe av det bedere jeg har sett av TR, TAKK.
Takk for flott tilbakemelding
Glean EBG – det settes pris på!
Jøss for en bilderapport, kjempemessig og du har en stilig pressentasjon av bilder synes jeg. Nå hjalp du meg med å slå i hel litt tid her på hotellet i Førde

Ser at Thai fortsatt har 4 valg av hovedrett, det er bra synes jeg.
Hyggelig med god tilbakemelding fra deg
ruby1968l . Godt du fikk slått ihjel litt tid da..
Her var det bilder ja

Morsomt å følge med på turen! Takk for en flott rapport!
Hei
Ph34r! Takk for tilbakemelding og for at du leste :up:
Nok en gang en solid, og velskrevet rapport. Takk for at du tar deg tid. :up:
Hyggelig at du igjen setter pris på rapporten
pgaa, og selv takk for nok en flott tilbakemelding!
Fint lesestoff på morran dette her

Tja hva skal man si , du lever opp til forventningene som en TR fra deg skal være

:up:
Både bilder og tekst er jo helt supert som vanlig.
Fint at du hadde lagt med QR på en kort tur og, skal selv teste ut biz med de hjem fra HAN snart så da vet jeg hva som venter meg.
Takk for at du tok deg tid til å dele denne med oss
Hei
Hpkris! Bra at rapport og innhold sto til forventningene denne gangen også. QR på ”kort” tur innfrir så det holder, ihvertfall gjorde de det for oss! Takk for at du leste... :up:
Flyplassen du så på vei til Phuket er Chumpon airport (CJM) i provinsen Chumpon. Prachuap Khiri Khan ligger nordenfor med Hua-Hin og Cha-am. Ellers så kan jeg bare slutte meg til lovprisingen fra andre lesere. Muligens den beste reiserapporten jeg noengang har lest.
Hei
Kjetil.L – du har selvfølgelig helt rett. Dette er Chumpon(CJM) som du sier. Jeg har nok sett litt feil på kartet her...

Takker for veldig god tilbakemelding og ”korreksjon”!
Fantastisk rapport! Kansje i overkant mangen bilder, men så helt fantastisk ut!
Hei
Fredrik KH – takk for fin tilbakemelding og for at du leste!
Fantastisk, kan ikke si annet en at dette er en av de beste jeg har sett/lest. Liker godt fotodokumentasjon. Kan aldri bli for mange bilder. Løøøøv it
Veldig hyggelig med slik tilbakemelding
SAS-Steward – det setter jeg stor pris på skal vite! Takk for at du leste!