Re: Til Thailand & Vietnam okt. 2012 (NB! Svært mange bilder!)
Grenser mot elv i bakkant, og veien samt stranden i forkant.
Kjøkken Sala:
Stranden nedenfor:
Husene sett fra stranden:
De siste 2 dagene i HH skulle tilbringes på IC HH Resort. Her følger litt fra oppholdet der, før kursen settes mot Bangkok siste natten – og reisen hjem til Norge etter det.
[size=+2]Intercontinental Hua Hin Resort[/size]
Hadde bestillt en Suite her også, og ble grunnet status oppgradert til Club Suite – dog uten Club fordeler. Innsjekk foregikk i resepsjonen. Her er noen bilder fra Lobby:
En Italiensk samt en Thai restaurant lå også i samme område:
En veldig kul ting var de nedbygde sitteplassene tilknyttet restaurantene:
Frokost ble også servert i begge restauranter skjønte jeg. Prøvde aldri denne, men hadde frokost på rommet.
Etter innsjekk ble vi eskortert til rommet som lå helt på ytterste fløy ned mot stranden, poolen og strandbaren/restauranten. Her er noen bilder fra rommet:
Hilton var et flott hotell, men kan i mine øyne ikke måle seg med Shangri-La og Intercontinental – i hvert fall ikke på denne turen. Jeg trivdes godt her, misforstå meg riktig…
Utsjekk gikk fort, og bil var bestillt. Skikkelig bil selvfølgelig – i form av den «nye» 5 serien. En flott ferie var nå over. Returen til Norge følger under:
@ Gate CPH
HS-TGN etter en lang tur fra øst mot vest:
Nok en fin tur med Thai. Kanskje ikke så attentivt dette crewet, men enkelte var meget hyggelige. Da gjenstår bare CPH – OSL som følger under…..
[size=+2]CPH-OSL[/size]
Flight: SK 1478 @ 2005
Aircraft: Airbus 321
Reg: Uvisst
Seat: 25A
Push:
Actual T/O:
Seatmap: Seatmap SK A321
@ Gate OSL:
Taxfree og flytog til Asker ventet så - hvor Reisemakker var så snill å hentet meg.
Takk for at du leste denne rapporten også. Jeg har hatt en flott ferie, og har ikke mye å klage på i den sammenhengen. Spørsmål og kommentarer er hjertelig velkomment – både positivt og negativt….