Herlig og takk for du tok deg tid til å lage en såpass stor rapport![]()
Meget bra TR. :devot:
Tack för rapporten. Jag är alltid glad över folk som tar sig tid att skriva de långa rapporterna.
Fantastisk bra rapport. Hyggelig lesning, takk for at du skrev den.. :up: :up:
Glitrende rapport. First frister jo litt da.
Takk for glimrende og veldokumentert reise. Ble sulten av å lese om all maten der borte, og nøtteblandingen til EK fikk jeg også vann i munnen av. (Samme som de serverer i C-kalsse ser det ut som). Så at små commuter-fly som A330-200 står på remote stand i Dubai, slik det skal være :lol:
Og kommer det en like lang rapport fra en annen tur senere, så leser jeg også den :up:
Suuper rapport - tusen takk for at du tok deg tid til dette![]()
, og utrolig herlig å se bilder. Alle TR's burde inneholdt bilder
![]()
![]()
![]()
For en rapport! Masse bilder og godt detaljert.
Setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive alt dette, og ikke minst laster opp alle bildene! Slike ting tar ufattelig lang tidTakk for rapport! Fikk jeg lyst til å reise samme reise? Helt klart!
![]()
Lang og tidkrevende lesning har det vært, men vil absolutt påstå at det var verdt tiden! Alle slike lange og gode rapporter verdsettes. Takk for innsatsen(skrivingen altså, ikke first på A380, hehe )
Wow... Litt av en kanonrapport! Takker for alt arbeidet som ble lagt ned.
Wow... Litt av en kanonrapport! Takker for alt arbeidet som ble lagt ned. Men hvor ble det av DPen mellom Bangkok og Dubai???
100% Enig
![]()
Du å du for en TR, og man takker helt opp til skyene for at du gidder - kanon at du gidder dele så mye med oss, ikke bare alt i og omkring flyreisen, men også steder, severdigheter, overnatting, tips osv osv osv. Har aldri vært fristet av Thailand, grunnet jeg er rullestolbruker og har hørt om litt "vanskeligheter" mht tilgjengelighet - men utifra bildene ble jeg nok fristet ja, fantastisk... Og jeg - som har et syn på mat som noe man må ha for å overleve, som diesel til bilen - ble faktisk sulten, ja rett og slett mett av mat-bildene - fantastisk... Så takk igjen, Flyprat`s tapperhetsmedalje for utfyllende TR går nok til deg... Og ja - jeg "følger" deg gjerne på tur også en annen gang
hei å hå
H
Helt fantastisk rapport!
Har fulgt dere på hele reisen, og det har vært spennende.
Hva angår tur til Thailand for handicappede, så har jeg gjennom 14 år sett mange skandinaviere i rullestol. Det ser ut til at disse klarer seg utmerket, og får et fullvederdig opphold i smilets land. Enten det er på restauranter eller barer, så er mitt inntrykk at thailenderene og andre turister hjelper godt til der det evt. måtte behøves. Med ditt ”dieselbehov” (Les: god mat), så er det få plasser som slår det thailandske kjøkkenet spør du meg..![]()
Legger inn en litt sen kommentar, men håper det er greit... For dette var en særdeles bra rapport, krydret med så mange flotte innlevelser og nydelige bilder.
Tiden fløy av gårde når jeg leste dette mesterverket. Deilig å drømme seg bort på Emirates A380 First, med fantastiske Hennessy Paradis og en av mine favoritter Chivas Royal Salute (21 år versjonen var det ikke?). Smatt smatt...., de to der er livets dråper for livsnytereLitt trist at historien en gang måtte ta en slutt.
Byr anledningen seg en gang, skal jeg definitivt teste ut dette produktet selv. Tusen takk alt du delte med oss fra denne reisen. Bare å bøye seg i støvet for innsatsen
Ikke fritt for at man blir vanvittig miskunnelig når man leser hvilken fantastisk opplevelse du har hatt.
Etter å ha lest alle flotte bidrag her inne opp og ned ganske mange sider tilbake, er dette den jeg synes er absolutt best. All honnør til HS-TLD! Kanonbra!!
Jeg må komme med en aldri så liten innrømmelse. Jeg startet å lese i går (var en liten tur innom også ifjor) rundt alle bidrag her inne og bestemte meg for å fortsette lesingen med en liten "business" servering til meg selv idag.
Utrolig nerdete, men hvorfor ikke. Greit å skjemme seg selv bort av og til med litt småluksus. Så idag kjørte jeg en liten meny i avspaseringsferien, akkompagnert med fantastisk lektyre her inne selvsagt.
Og nerd som jeg er, hvorfor ikke dele den? Neppe til alles standard her inne, men det får stå sin prøve.
Appetizer:
Pistasjenøtter med Samual Adams Octoberfest øl
----
Forrett:
Kongekrabbe med dill og milde hvitløksbrød, røkte små skiver av andebryst, loffskiver med smør og laksekaviar. Champagne: Moet & Chandon
Hovedrett:
Crispy duck hoisin saus, med smørdampet asparges. Vin: Coto De Imaz Rioja 2001
Dessert:
Hjemmelaget Crème Brûlée, nymalt Kenya kaffe og Braastad XO Superior
Det smakte veldig godt. Og fristelsen til å selv reise med A380 F ble ikke akkurat noe mindre når jeg fortærte dette under lesingen (selv om det ikke blir samme kvalitet). Jeg håper jeg får muligheten en dag.
Dagens aldri så lille utskeielse, må jeg si gav mersmak til å gjennomføre igjen, mot fremtidige gode TR som deles. Hilsen en Nerdy AirCanada![]()
[/i]
Hei AirCanada, takk for flott tilbakemelding...det settes pris på...! Får du mulighet til dette ved anledning, så kjør på....meget hyggelig tur...
Forøvrig masse flotte TR`s på forumet her, bare å lese på...
Takk for at du leste!
Hehe...:colgate:
Ja takk, en til meg òg.......det så jo meget bra ut - prøver gjerne ut den menyen...
Ser ut til at menyen holdt god "Businessstandard", og en fin måte å tilbringe/nyte kvelden på...takk for at du delte det med oss :up:
Mvh
HS-TLD
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.