HS-TLD
ScanFlyer Silver
På tide å komme seg videre til Bangkok, denne gangen med en B 777-300. Var faktisk rimelig trøtt på dette tidspunktet, ikke sliten i tradisjonell fysisk forstand, men hadde jo blitt lite søvn det siste døgnet. I ettertid vil jeg vel kanskje gått for «plan B» som vi hadde lagt, det og faktisk booke et hotellrom under tiden i Dubai. Nå nå...kan ikke klage, det var plenty muligheter i loungen til å slappe av/sove, men som sagt, det ble det ikke noe av......Her følger litt bilder og info på neste flight:
Flight: EK 372
Aircraft: B773
Reg: ....(?)
Seat: 02 A+B
Load: First: 100 % Biz: 100% Economy: 100%
ETD/ATD: 0940 / 0945 – Actual TO 1003
Seatmap: EK B773
Boarding gikk fint, også her var det orden i rekkene, og egen dedikert gang for Biz & First, samt egen bro til de nevnte klasser. Crew sto klare å ønsket oss velkommne. Ble vist til sete, og tilbudt Champagne, juice, vann og varm klut. Vannvittig å stor denne maskinen egentlig er innvendig...! Like imponert av dette hver gang...Annen type sete denne gangen, og så omtrent slik ut fra mitt utgangspunkt:
F kabinen sett fra mitt sete:
Minibar hører selvfølgelig med....(pirk pirk: minibar var ikke med kjøling..)
Slik så fjernkontrollen ut, denne styrte du absolutt alt med:
Strømtilgang meget strategisk plassert:
Gikk for litt frisk eplejuice denne gangen:
«Privacy Divider» mellom setene, dog ikke lett å dekke hele denne mannen...
Menyer, slippers og «sovebriller» ble så utdelt. Headsett lå allerede i hylla til stolen. Legger ved disse bildene på neste «del».......Her er litt bilder fra Dubai Int`l Airport under taxing til rullebane:
EK A332 ved nabogate:
EK B773 ER i kø....:
EK A345 in line for runway:
Cathay Pacific Cargo, ready for TO:
Ser dere nøye etter, skal det være mulig å se overnevnte begynne klatringen..:
Denne ble observert under taxing...kanskje det er denne som tar oss hjem fra BKK..:
Så var det vår tur - her har vi akkurat lettet:
Som dere kan se, så finnes det robåter her også...:
Del II følger snarlig....
Mvh
HS-TLD m/Reisemakker
[size=+2]DXB – BKK[/size]
Flight: EK 372
Aircraft: B773
Reg: ....(?)
Seat: 02 A+B
Load: First: 100 % Biz: 100% Economy: 100%
ETD/ATD: 0940 / 0945 – Actual TO 1003
Seatmap: EK B773
Boarding gikk fint, også her var det orden i rekkene, og egen dedikert gang for Biz & First, samt egen bro til de nevnte klasser. Crew sto klare å ønsket oss velkommne. Ble vist til sete, og tilbudt Champagne, juice, vann og varm klut. Vannvittig å stor denne maskinen egentlig er innvendig...! Like imponert av dette hver gang...Annen type sete denne gangen, og så omtrent slik ut fra mitt utgangspunkt:

F kabinen sett fra mitt sete:

Minibar hører selvfølgelig med....(pirk pirk: minibar var ikke med kjøling..)

Slik så fjernkontrollen ut, denne styrte du absolutt alt med:

Strømtilgang meget strategisk plassert:

Gikk for litt frisk eplejuice denne gangen:

«Privacy Divider» mellom setene, dog ikke lett å dekke hele denne mannen...

Menyer, slippers og «sovebriller» ble så utdelt. Headsett lå allerede i hylla til stolen. Legger ved disse bildene på neste «del».......Her er litt bilder fra Dubai Int`l Airport under taxing til rullebane:
EK A332 ved nabogate:

EK B773 ER i kø....:

EK A345 in line for runway:

Cathay Pacific Cargo, ready for TO:

Ser dere nøye etter, skal det være mulig å se overnevnte begynne klatringen..:

Denne ble observert under taxing...kanskje det er denne som tar oss hjem fra BKK..:

Så var det vår tur - her har vi akkurat lettet:

Som dere kan se, så finnes det robåter her også...:

Del II følger snarlig....
Mvh
HS-TLD m/Reisemakker