Ble mange flighter og forskjellige flyplasshoteller før NYC, jeg hadde nok prioritert inn flere netter der, men det er godt tripreport materiale![]()
Hehe. Det var først sånn at jeg ville fly en open-jaw til LAX og hjem fra NYC fordi jeg kunne få den lengre flighten for ca. 500 kroner mer, og så ville jeg helst ikke stå i immigration å si at jeg skulle til New York neste dag, så da ble det Portland, og så måtte jeg tilbake til LAX for å få flydd 762 som går på akkurat den ruta![]()
Er vi glad i å fly eller? Da gjør det ikke noe med en ekstra omvei eller tre....
Takk for en flott rapport Martin! Håper jetlag'en begynner å avta.
I ettertid hadde det kanskje fristet mer med en routing "direkte" fra PDX til NYC med AA via en hub eller to, om jeg ikke "måtte" ned til LAX for å fly 762, og heller kanskje fått noen flere Avios/Tier Points, og kanskje sittet litt mer komfortabelt enn på monkey en gammel 762![]()
Det for bli neste prosjekt Martin...![]()
De gale har det godt! Skal snart ut og fly over 40 000 miles på under tre uker. Lurer på om jeg har tatt meg vann over hodet... vet ikke helt om det vil hjelpe etter 30 000+ miles at mesteparten er i C/F.Er vi glad i å fly eller? Da gjør det ikke noe med en ekstra omvei eller tre....
Noe må jeg hvertfall finne på. Er 205 TP unna nytt sølvkort, og det er litt over 2,5 London-turer, men to helgeturer til London er litt kjedelig ^_^
Jersey er en klassiker, under 4k i CE fra Oslo. Kjørte to runder dit i fjor.
Jeg vurderter fra AMS (siden både AMS og JER flys fra LGW), og fikk ca. 3500 norske kroner der (men da med posisjonering i tillegg, selvsagt). Fra OSL fikk jeg nesten 7000 kroner samme helgen. Får jeg da via AMS til samme pris, så er det morsommere![]()
Utfordringen er retur LHR-OSL på søndagen, dårlig med I/R tilgjengelighet der fremover. Kan du returnere mandag eller senere vil du finne priser under 4k.
Men som du sier, OSL-AMS-LGW-JER t/r er morsommere og gir litt EB poeng.
Hm koster jo de samme t/r AMS-LGW-JER som det gjør OSL-LHR-LGW-JER da er ihvertfall det jeg har sett, men gir vel sykt med tierpoints?
Flott rapport. Hvordan får du til de fine bildepresentasjonene dine? Har prøvd Photobucket, men får da ikke de fine rammene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.