Er det sånn flytur for jomfruer som skal ut og miste jomfrudommen! Jaja, kanskje på tide i en alder av 30.......:stir
BF![]()
Jeg er vel ikke britisk bare fordi jeg flyr British Airways?
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Er det sånn flytur for jomfruer som skal ut og miste jomfrudommen! Jaja, kanskje på tide i en alder av 30.......:stir
BF![]()
J
Innsjekkingen ble foretatt av en neger (disclaimer: ikke rasistisk ment, altså)
Men er ikke det lenger unna enn 4614 mi
Keep Portland weird![]()
Bor du på Executive Towers?
Stemmer nok ganske bra. PDX-OSL er 4692mi i følge gcmap.
Beg you pardon?
Bodde i hovedbygningen.
For de som lurer, så har visstnok Hilton i Portland en hovedbygning, og en egen bygning for Executive-delen - som ikke bare lå over gaten, men faktisk et kvartal eller to unna. Jeg hadde uansett booket billigste mulige rom, og fikk tydeligvis ingen upgrade til det andre bygget. Ikke at prisforskjellen var så veldig stor da jeg booket.
Keep Portland Weird er vel mest å regne som et slogan for byen. Man blir liksom aldri overrasket over hvor mye rart som finnes i den byenHusker jeg gikk gatelangs der i påsken og så noen som gikk med sekk. I og for seg ikke så rart, men på toppen av sekken satt en levende katt. Og det var ingen som snudde på hodet da de passerte. Utenom jeg da, turisten.
![]()
Jeg bodde i executive delen. Kom med bil og kjørte først til der du bodde. Det ligger egentlig ikke så langt unna hverandre men pga enveiskjørte gater tar det litt tid å kjøre fra den ene til den andre.
Exec delen var helt greit, ikke noe skikkelig fancy saker. Stort rom og velkomstgave i form av noe vann og litt sjokkis var vel det jeg fikk.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.