Rart at US ikke er ute med noen annonser så vidt jeg kan observere!
Men ankomst kl 0705 og avg til KRS 0745 er en umulighet med sparate billetter. Neste avgang er 1250 og 5 timer og 45 min ventetid på OSL frister ikke veldig mye.
Banning i kirka: NSB går fra OSl kl 10:08 og har deg i Kristiansand sentrum kl 15:55. Koster deg 199 kroner dersom du bestiller tidlig, +90 kr dersom du vil ha aviser, kaffe/te og strømuttak ved setet inkludert.
Jeg fikk høre av min kontakt hos SGS på OSL at den nye ruta til BKK er som godt fullbokka hele sommeren, så vist det stemmer kan det hende at Thai har lagt et sikkelig gullegg av ei ny rute.
Det er synd at ikke SAS har sett potensialet med en slik rute før!
Har du prøvd hos oss? (wideroe.no)
Har du prøvd hos oss? (wideroe.no)
Det ser ut til at TG sliter med å få på plass alle priser i Amadeus, som de fleste online reisebyråer og flyselskap bruker. Ennå ligger det ikke inn priser som gjør at TG kan bookes på www.wideroe.no dessverre. Derfor finnes bare tidtabellen om man søker etter "avganger"
Enkelte reisebyråer har fått "manuelle" priser, som betinger at det hele bookes manuelt, og prises manuelt...
Vi har blitt lovet at prisene skal være på plass i løpet av noen uker, slik at billetter også kan selges via oss.
Fenomenet med at de henviser til reisebyråer er vel i all hovedsak fordi de ennå ikke har valgt å satse på onlinekanalen som den prioriterte salgskanal. De har heller ikke noen egen billettutstedelse i Norge, slik at derfor kjøres alt ut til byråene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.