Someone said:Men vil de da rekonfigurere 340-500ene deres? Slik de er utstyrt nå var de jo primært designet for å gå direkte mellom BKK-LAX/JFK.....en satsing som endte i økonomisk katastrofe
JetBlues kilder er som regel meget sikre. Regner med at han har gode grunner for ikke å oppgi dem. Artikkelen på thailandsk bekrefter vel også at det er noe i ryktene.Jeg vet ikke hva slags kilder JetBlue har, men de stemmer med mine som jeg anser som relativt sikre...
Skulle dette bli en realitet med A340-500, så vil OSL få et bedre tilbud en både ARN og CPH har med Thai. TG sine A340-500 har jo AVOD, som deres B747-400 mangler.
Stemmer ikke helt det! En kamerat av meg kom fra BKK til FRA med TG920 i natt og han skrøt fælt av AVOD systemet som var i den 744 maskinen han kom med. Men at det kanskje mangler på de flyene de bruker til ARN og CPH er jo en annen skål!
BF:cool2
Jeg lurer jo fortsatt på hva kilden er til Jetblues "bekreftelse". Jeg synes relativt lite om at man "bekrefter" ting her inne uten å henvise/ linke til sikre kilder!ld
BF:cool2
Og det regner jeg med at det er forståelse for her - og nok en gang har Scanair fått rede på noe før offentligheten...
Og det setter vi selvfølgelig pris på![]()
Jeg har også en kilde (som jeg ikke visste VAR en kilde...) og han svarte min "nyhet" om Thai kommer til OSL med at dette har han vært klar over en stund nå selv om det ikke har vært 100% bekreftet før nå. Han har sin kilde i SAS.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.