Thai til OSL???

Status
Not open for further replies.
Ska bli oerhört intressant att se hur denna linje utvecklar sig. Måste säga att man är sugen att testa trots en omväg? Har en tur på gång i oktober. Hittar man en billig eco-biljett så känns det lockande med den komforten TG erbjuder.

Grattis OSL och lycka till TG !

Nordmenn elsker jo Thailand, og det er vel ingen grunn til at denne ruten ikke skal bli en stor suksess.
Veldig gledelig nyhet dette, selv om jeg skulle ønske en noe senere avgang fra Oslo (for å kunne sove på flyet). Men bevares, en tidlig avgang gjør jo også at man får mer ut av ankomstdagen der nede.

leifa

Særlig en danske der som er konsekvent negativ til alt som har med OSL å gjøre. Helt lik argumentasjon uansett hvem som starter nye ruter!

He, jeg er halvt dansk selv, men la dansken holde på. Skeptikerne kommer til å få mer å brokke seg over før de aner det :colgate:

Men, når det er sagt, artig å lese om så mange fornøyde Forumister, kan ikke huske sist det var sånt leven her inne :p

I forhold til komfort, skal vi alle være glade for at de nettopp har solgt sine MD11. De hadde de trangeste økonomisetene og de dårligste biz setene. Har enda tilgode å lese en positiv trip-report etter en reise med TGs MD11!

BF:old

De hadde 34" i pitch i Economy, akkurat som resten av flåten men Businessproduktet var heller slapt, det skal være sagt, setene var av den gamle brede" lenestol" typen. MEN nå blir det jo utmerket komfort med A345:D

By the way, jeg har lest flere meget positive tripreporter fra akkurat TG's MD11:D

Jasså Jetblue, er det mer i vente?

La oss ta en ting av gangen her.

Men, alene det at Thai kommer setter nok fart i flere IC-aktører. Og i tillegg er det min klare oppfatning (bekreftet rykte ;)at OSL er langt mer fremoverlent hav angår ruteakkvisisjon enn på lenge.

Som jeg sa tidligere, enda en asiatisk aktør er på banen, og det er ikke Krabi. Og så skal vi, dog litt på sikt, se flere ruter vestover. I tillegg mener jeg å vite at OSL venter på noe til Gulfen.....

Synes dette høres bra ut jeg for min del!

La oss ta en ting av gangen her.

Men, alene det at Thai kommer setter nok fart i flere IC-aktører. Og i tillegg er det min klare oppfatning (bekreftet rykte ;)at OSL er langt mer fremoverlent hav angår ruteakkvisisjon enn på lenge.

Som jeg sa tidligere, enda en asiatisk aktør er på banen, og det er ikke Krabi. Og så skal vi, dog litt på sikt, se flere ruter vestover. I tillegg mener jeg å vite at OSL venter på noe til Gulfen.....

Synes dette høres bra ut jeg for min del!

Jasså! Høres meget spennende ut. Morsomt at vi har en som deg på forumet JetBlue som kan slenge ut litt inside-info også. Nå får vi nøye oss med TG, AB og US for en stund, ellers blir det jo for mye av det gode snart! :D

Jasså! Høres meget spennende ut. Morsomt at vi har en som deg på forumet JetBlue som kan slenge ut litt inside-info også. Nå får vi nøye oss med TG, AB og US for en stund, ellers blir det jo for mye av det gode snart! :D

Enig. La oss ta et par øl mens vi venter!

Og LX og MS? Noen bør starte en tråd for nye oppstarter her på OSL. TG gjør nok at OSL kommer over satsningskneika for andre selskaper. Nå håper jeg bare ikke det blir ødelagt av en utsettelse av T2. Ellers så ser jeg utifra rutetidene TG har valgt at Thailand er nok ikke hovedmarkedet, men derimot hele sørøstasia (de fleste store kan nåes dagen etter på formiddagen). Jeg tror også at TG ønsker å spise av KE sin fraktrute.

Markedsfolkene ved Osl gjør med andre ord en virkelig god jobb om dagen!

Vi takker og bukker:)

Ha ha ha ! Tänk Martin om det kommer fler goda nyheter om OSL om några dagar? Får vi se en Martin rejält påstruken av Rignes badandes i fontäner :D

Status
Not open for further replies.
Back