Thai og SAS avslutter deler av sammarbeidet

Thai har også endret dette på egne flyvninger.

Vi hadde Premium økonomi bonusbilletter på Thai fra Oslo - Bangkok - Manila i forrige uke.

På strekningen Bangkok - Manila fikk vi økonomi, mens tidligere har vi alltid hatt business på denne strekningen.

Thai har også endret dette på egne flyvninger.

Vi hadde Premium økonomi bonusbilletter på Thai fra Oslo - Bangkok - Manila i forrige uke.

På strekningen Bangkok - Manila fikk vi økonomi, mens tidligere har vi alltid hatt business på denne strekningen.

Du mener at du fortsatte å fly Premium, ikke sant? Du ble vel ikke nedgradert?

Kan ellers skrive under på at oppgraderingsordningen har vært en fin ting. Hyggelig med business de to siste (eller første) timene av pendlerturene mine til KUL.

Du mener at du fortsatte å fly Premium, ikke sant? Du ble vel ikke nedgradert?

Kan ellers skrive under på at oppgraderingsordningen har vært en fin ting. Hyggelig med business de to siste (eller første) timene av pendlerturene mine til KUL.

Thai flyr ikke Premuim Eco. i Asia og de fleste andre steder, det er vel bare til Skandinavia?
Eco, Bus og First er det vanlige.

Fløy CPH-BKK-ICN t/r med Thai ifjor høst, Premium Eco CPH-BKK og Bus BKK-ICN - dumt om det er borte nå.

Det er rett som TommyOslo sier. Inntil nylig fikk pax booket i Premium Eco ut av CPH/ARN business videre fra BKK. Om det så var til MNL eller SYD, noe som gjorde dette attraktivt.

Men som vi har lest om i Tripreportforumet, går det bare en vei med TG og deres service nå om dagen. Og det der den veien høna sparker! For der er det ikke hver mann sin høne lenger!!

BF:cool2

Og desverre er det ikke bare hos TG-det strammes til. Virker som det er mer kreative gebyrer og dårlig service jeg leser om enn det motsatte.

Back