• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

SAS lar seg ikke presse ut av AAL

MartinL

ScanFlyer Dusty
SAS biter seg fast på ruten mellom Ålborg og København på en strekning med stor overkapasitet.

"Det bliver ikke os, der viger. Vi har et trafikprogram, som også kræver gode indenrigsforbindelser, " siger salgsdirektør Per Møller Jensen (foto) fra SAS Danmark efter, at næsten 40 procent af pladserne stod tomme i november.

Der er da ingen tvivl om, at der er overkapacitet mellem Aalborg og København. Spørg bare vore konkurrenter og se på de priser, der sælges billetter til, " siger salgsdirektør Per Møller Jensen til takeoff.dk. "Det bliver ikke os, der går i spidsen med at skære ned. En stor del af vore passagerer skal videre på vort store udenrigs rutenet."

http://www.takeoff.dk/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=22306
 
Både Cimber Sterling, Norwegian og SAS beflyr vel den strekningen. Så der er det mye å velge mellom!

BF:cool2
 
Det er rigtigt, men SAS`force er at de har et stort rute net, og at du kan slippe for fornyet indcheck i CPH.
En del pax flyver DY til CPH, og regner med at de kan nå et fornyet indcheck i CPH på bare 45 minutter...totalt urealistisk....det har jeg selv oplevet på de vagter jeg har haft i AAL
Hilsen
Ole
 
Back
Top