Thai booking..

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Jeg er 100 % blank på Thai nå om dagen, men har tittet på deres web for en ev. tur for fruen til MNL i nov..

8. - 26. nov kommer ut med kr. 10.166 på direkten med A345 fra OSL og videre fra BKK.

T/r BKK på samme datoer og samme flight til BKK kommer ut med kr. 8.425...

Heldigvis har TG booking klasse tilgjengelig . Fare basis er QL3MNO0 som er vel Q klasse for begge disse to...

Q gir 100 % på OnePass..

Så det jeg vil fram til: Tilbyr TG endelig brukbare priser for oss som ikke liker å ringe et reisebyrå og ordne alt selv ? :rolleyes:

A345? Trodde de kanskje hadde byttet til 777 da men mulig dette fort kan endre seg..?

Joda, men på disse datoer er det foreløpig A345.. Og det er ganske "low" i nov.. Mener å huske og lese om halvfulle 777 sist november. Også mine venner rapporterte også om det..

Men uansett, BA/CX tar hos seat24.no kun kr. 6.180 for på samme dato..

SQ 777;5023848. said:
- 26. nov kommer ut med kr. 10.166 på direkten med A345 fra OSL og videre fra BKK.

Bestiller du på ebookers.no får du reisen for 8.401,- med THAI OSL-BKK-MNL-BKK-OSL.

Velger du BA/CX er det to mellomlandinger, men du får reisen for 6.031,- på supersaver.no.

Last edited:
Qatar har cirka samme priser som BA/CX (cirka NOK 6000-6100)
Etihad (via BRU), ca NOK6900

Priser fundet på momondo.com

Takk for tips, jeg klikket på kr 8.401 prisen og da kom kr. 10.251 opp og via CPH enten ut eller inn med en på direkten til/fra BKK ??

Takk for tips, jeg klikket på kr 8.401 prisen og da kom kr. 10.251 opp og via CPH enten ut eller inn med en på direkten til/fra BKK ??
Ja, ser dessverre ut som ebookers viser feil pris...

Når Thai da blir såpass dyrt, hadde jeg valgt BA/CX til 6030,-.

Takk LN-AØR, vil vurdere dette. Bonuspoeng etc er ofte ikke det viktigste...
Fruen har hatt samme kombi med BA/CX tidligere og fornøyd..

Back