Regner med at denne regelen er midlertidig.
(min utheving)The Transportation Security Administration is currently requiring enhanced security measures for all flights departing from non-U.S. locations to the United States.
Når det faktisk finnes idioter man må beskyttes for i dagens samfunn, så må man gjøre tiltak mot disse.
Hvor har du sett dette? Så vidt jeg har sett i nyhetene har det ikke kommet fram noe annet enn at dette var en enkeltstående person med et særdeles lite effektivt sprengstoff.
Blaaaarghhh. 10,5 timer LHR-LAS om en god uke. Uten IFE i Reidar. Vræl.
Kunne de ikke bare slått av kartsystemet idet man kom inn over Amerikansk territorium?
Hvor lenge vil kartet være utilgjengelig?
Lurer på hvordan dette vil påvirke julebordsfolket i januar...
Ser ut som det kun er BA og VS som har innført maks et stk- håndbagasje, dvs. kanskje et UK-tiltak?
Jeg kjenner hvertfall at jeg av en eller annen grunn ikke gleder meg riktig så mye til turen som jeg har gjort siden jeg bestilte.
DC-8-63's informasjon er korrekt. Jeg snakket med en som har litt mer insideinfo og han sa det samme. Det er ikke alt som havner i avisene ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.