Wig-wag ScanFlyer Gold Medlem 9 Feb 2011 #1 Taxende 737 igjen, men denne gang på RYG Jeg befant meg tilfeldigvis face to face med en taksende 737 i dag, og da kunne jeg ikke la sjansen gå fra meg. Jeg tok frem HTC Desire Z (derav kvaliteten) og tok disse bildene.
Taxende 737 igjen, men denne gang på RYG Jeg befant meg tilfeldigvis face to face med en taksende 737 i dag, og da kunne jeg ikke la sjansen gå fra meg. Jeg tok frem HTC Desire Z (derav kvaliteten) og tok disse bildene.
V Vidar ScanFlyer Gold 10 Feb 2011 #2 Re: Taxende 737 igjen, men denne gang på RYG Om ikke kvaliteten er topp,så synes jeg sånne bilder av fly i mot er knalltøffe!Ta flere sånne du,uansett kamera. Vidar
Re: Taxende 737 igjen, men denne gang på RYG Om ikke kvaliteten er topp,så synes jeg sånne bilder av fly i mot er knalltøffe!Ta flere sånne du,uansett kamera. Vidar
R rymle ScanFlyer Silver 10 Feb 2011 #3 Re: Taxende 737 igjen, men denne gang på RYG Tror jeg må foreslå innkjøp av speilreflekskamera til tårnbilen på neste personellmøte
Re: Taxende 737 igjen, men denne gang på RYG Tror jeg må foreslå innkjøp av speilreflekskamera til tårnbilen på neste personellmøte