Tankbil kjørte inn i fly på Rygge

Siden jeg er en fersking, så er jeg usikker på hvor terskelen går for nye tråder. Poster derfor denne her: http://nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.6269127
En tankbil skal ha kjørt inn i et fly på Rygge som kom fra Istanbul. Kan vel handle om DY2913

Etter det jeg har observert i min korte tid her på forumet er at hver hendelse fortjener som regel sin egen tråd, og det hadde nok denne her gjort og. Hvertfall når man ser hvor mange tråder om OSL som kan dukke opp iløpet av en dag her inne...;)

Re: Tankbil kjørte inn i fly på Rygge

Hehe i den artikkelen står det både tankbil og toalettbil ...
Er vel Norport som er på RYG er det ikke ??? - men hvis det er tankbilen som har kræsja så er vel ikke det handlingselskapet som kjører den

Minner meg om en mail jeg fikk på tirsdag

Attachments

Skulle tømme flytoalettene. Følg saken (oppdateres)

herregud .....

Følg saken (oppdateres) faktisk. hahaha, kan ikke gjøre noe annet enn å le. Hva mer kan skje nå? Uansett uheldig at dette skjer, men det skjer desverre. Værst tenkelige bursdag for Rygge dette her.

Innsikt er no tull..:p Høres ut som noe SU's tupolev kunne flydd på, innholdet i den tankbilen der.:D. Og hvis det stemmer at flytoalettene skulle tømmes så er nok det handlingselskapet som er ansvarlig..

Last edited:

Skulle tømme flytoalettene. Følg saken (oppdateres)

herregud .....

Ha, i disse miljøtider skal det meste prøves....:colgate:

Forøvrig var tråden velplassert den PerFugl, ;)

Hehe i den artikkelen står det både tankbil og toalettbil ...
Er vel Norport som er på RYG er det ikke ??? - men hvis det er tankbilen som har kræsja så er vel ikke det handlingselskapet som kjører den

Nordport har alt på rygge, toilet , catering , bagasje etc;)

"Det er mer hygge å ta av fra Rygge"

I dag er det et år siden den første kommersielle flygningen fra Rygge, litt av en markering dette. Passasjerene busses nå til Gardermoen.

Hvilken individ er det snakk om denne gang?

Makan til uflaks på en dag da.

noen som har bilde av skaden? Ellingsen betegnet den som "betydelig skade".

Viss en toalettbil rygger inn i et fly så kan det bli noen leie hull i trykkskott som gjør at det er en ganske dyr og omfattende skade. Derfor kaller nok Ellingsen det en betydelig skade.

Det går på forsikringa som Norport skal ha regner jeg med

Back