Takk Norwegian!

Det er som noen sier.....det tar noen mnd før man ser hva de er gode for...Det mangler hvertfall ikke på folk de første dagene vil jeg tro. Men leser man statistikken på OSL.no så er det jo ikke lystig lesning for DY sin del....men håper at alt ordner seg for alle parter på OSL.

Nå vet vi vel ikke hva som er årsakene til forsinkelsene enda - det kan være Northport, men det kan vel også være andre faktorer. La oss nå se hva som skjer fremover, og for alle flypassasjerer så får vi vel håpe at dette går seg til etterhvert om det er Northport som er ansvarlig for forsinkelsene.

Rart at der skal være så mange forsinkelser, de er jo 8-9 mann pr fly.... Noe av dette kan jo skyldes at de fleste på NP aldri har rørt et fly.

Nå er det vel ingen som hadde regnet med at alt skulle gå helt på skinner fra dag en for NP, men det gjorde det da absolutt ikke da SA startet handlingen for DY heller...

Jeg skjønner godt at de ansatte i SA er bitre over å ha mistet jobbene sine eller fått nedsatt stilling, men jeg blir litt provosert over å høre at de alle skyller på DY. SA var en underleverandør, dere var ikke ansatte i DY, og DY står da fritt frem til å velge underleverandører som de vil. Etter hva jeg har hørt fra kjente, så var det ikke de ansatte i SA eller prisen som gjorde det store utslaget på bytte av handling, men det var ledelsen i SA som var en av hovedårsakene til at DY byttet til NP. Pointet mitt er at mener dere som var/er ansatte i SA virkelig at SA ikke har noe ansvar for at dere mistet avtalen med DY? Kjenner flere som jobber/har jobbet i SA og de har da aldri hoppet av begeistring over ledelsen deres:rolleyes:

Søk hjelp "RAMPEN" Da får du det bedre med deg selv.... (Kanskje...) Dette fixer NP bedre enn noen andre skal du se., :D

En del innkjøringsproblemer i går, men det vil nok gå bedre idag. Kommunikasjonen var tildels forferdelig dårlig og der ligger nok årsaken til mesteparten av problemene. Er lovet bedring på den delen i dag. Nå må eg på skolen i Oslo, men skal jobbe i kveld!

Vi er optimistisk :smile2

Og idag klokken 11.10 er status 62% i rute. Ikke mange dagene nå får de er på nivå med "de andre"

Hva endte de på igår forresten?

Originally posted by Someone

Og idag klokken 11.10 er status 62% i rute. Ikke mange dagene nå får de er på nivå med "de andre"

Hva endte de på igår forresten?

Som nevnt i en annen tråd da jeg stakk fra jobb i natt (va ferdig 0100) så va punktligheta til Norwegian på 28%.. Mens Widerøe sin var 100% :)

Hvor har du det fra at jeg jobber som kordinator som du kaller det, Rampen? (Du tenker sikkert på koordinator). Og hvor har du det fra at jeg i det hele tatt jobber i Servisair?:angry:

Originally posted by Balle Chlorin

Hvor har du det fra at jeg jobber som kordinator som du kaller det, Rampen? (Du tenker sikkert på koordinator). Og hvor har du det fra at jeg i det hele tatt jobber i Servisair?:angry:

Hvis du har noe usagt så bruk heller energi å si det til meg direkte på jobb, enn å bruke tid på dette i slike innlegg her. Anser ikke dette som et forum for slike ting.

Litt vanskelig å si det direkte til deg på jobb. Så vidt jeg har skjønt jobber du i Servisair. Det gjør ikke jeg. Heller ikke i Adecco. Derfor tror jeg ikke vi møtes så ofte på jobb.

Ok. Jeg gidder ikke å lage mere bråk, og legger herved denne ballen død. Forøvrig ser punktligheten mye bedre ut i dag, og jeg regner med at i løpet av en uke er ting tilbake til normalen.:cool:

Da tar jeg på meg moderatorhatten og foreslår at Rampen og Balle Chlorin tar til seg dette som GULT kort og forsetter den type meningsutveksling pr PM :old

Back