Originally posted by MountainDew
Ellers vil jeg takke alle de SGS ansatte som er hyggelig og hjelpsom mot oss ferskinger :up:
Originally posted by Vaskeball
Nei, glem det... det var jo mer som en liten fleip, men her kan man ikke si så mye før man blir tiet, det er jo like strengt her som det var under taliban i afghanistan. Det blir vel slettet dette også av litt overivrige moderatorer som har dette forumet som eneste måte å hevde seg over de andre individer...
Originally posted by Thomasen
2 Norwegian avganger har gått før rute i dag. Resten har alt fra 5 til 20 min forsinkelse. Du kan ikke se på OSL sin statistikk for de regner kun forsinkelser på 15 min eller mer.
.....
Ellers vil jeg takke alle de SGS ansatte som er hyggelig og hjelpsom mot oss ferskinger :up:
Det blir vel slettet dette også av litt overivrige moderatorer som har dette forumet som eneste måte å hevde seg over de andre individer...
Originally posted by TOS
Flott at konkurrenten SGS er hjelpsom! Stå på.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.