Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Men for en take-off! PF sto på bremsen, og kjørte på full spiker. Slik sto vi en liten stund og følte på motorene. Kabinen vibrerte. Da PF slapp bremsen, merket vi en skikkelig dytt i ryggen og en akselerasjon jeg aldri har opplevd før med 737!
Jeg ga mine thumbs-up til cabincrewet etter landing på TRD! Kan en slik take-off ha noe med tåken å gjøre, for å komme raskt opp over tåken? Eventuelt ha god fart i tilfelle rwy incursion?
Og man så ingen ting, kunne høre fly,men ante ikke hvor de var. Merkelig denne freezing foggen!
Så strengt tatt kan 380'en ha vært der og testet ferdig uten at vi vet?
-A
Jippi!
Internttilgangen er omsider tilbake på Boeing-flyene
Sitter på SK4516 å venter på hellige varmebilen, og internett funker som en drøm.
At det stammer fra OSL, trenger man kanskje ikke nevne så høyt...
Ugh, skal opp til TRD med siste DY-maskin i morgen kveld, håper ting bedrer seg...
Knut Arne Henriksen skulle fly med SAS Braatens til Tromsø klokken 19 i går kveld. Det flyet ble kansellert på grunn av tåken.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.