Tåkebilder fra SVG

L1011-500

ScanFlyer Silver
Tåkebilder fra SVG

Slenger inn noen ganske tåkete bilder fra SVG. Skulle hente min far som kom fra nordsjøen, men etter flere landingsforsøk gikk helikopter til KRS (som en del andre også gjorde i dag).
Det stod også 3 maskiner fra FR som ikke kom ned på HAU.

(Bildene er ikke bra, tatt med mobilen, men de får fungere som dokumentasjon ;) hehe )

IMAG0120.jpg

IMAG0119.jpg

IMAG0123.jpg

DY til LGW

IMAG0121.jpg

IMAG0125.jpg

IMAG0126.jpg

SAS med 737 til CPH

IMAG0130.jpg

Ikke hverdagskost med FR på SVG ;)

Last edited:
Re: Tåkebilder fra SVG

SAS har endret ruteoppsettet på CPH-ruta med en kveldsavgang som flys av den "Norske delen" av selskapet med oppstart må når sommerprogrammet trådte i kraft. Så det blir en daglig avgang med 737 fremover.

Ellers fine bilder. Spesielt når helikopterene må gå til KRS. Andre ganger når det er tåke klarer de ta seg ned på RWY 18.

SAS har endret ruteoppsettet på CPH-ruta med en kveldsavgang som flys av den "Norske delen" av selskapet med oppstart må når sommerprogrammet trådte i kraft. Så det blir en daglig avgang med 737 fremover.

Ellers fine bilder. Spesielt når helikopterene må gå til KRS. Andre ganger når det er tåke klarer de ta seg ned på RWY 18.

Aha, tusen takk for infoen! Man lærer så lenge man lever ;)

Ja, jeg kunne høre et helikopter som hørtes ut som det prøvde å komme ned på 18, men det ble med forsøket.

Ja, jeg kunne høre et helikopter som hørtes ut som det prøvde å komme ned på 18, men det ble med forsøket.

Ja, når marginene blir mindre så er det vanskeligere å komme seg ned for helikopterene. Var vel for rundt to uker siden at to maskiner måtte gå helt til Sandefjord Torp for å komme seg ned.

Back