Tåke på Torp og Rygge, Ryanair til OSL

PerJen

ScanFlyer Silver
Tåke på Torp og Rygge, Ryanair til OSL

Heisann!

Tåke på Torp gjør at Ryanair diverter til blant annet Gardermoen. Så langt har to maskiner diverta, og det ser ut som det blir en til.

RYR7822 og RYR9351 har divertet.

RYR04H ligger i holding over Torp.

Re: Tåke på Torp RYR til OSL

Står 2 maskiner på 180-feltet her på OSL. More to come?

To i holding over Rygge som antagelig snart setter nesen mot OSL iflg. "radio'n til Thomas".

Yep, ligger en i holding over Torp, 2stk på Rygge. At de engang gidder å holde til Rygge skjønner jeg ikke.

METAR 030750Z 17003KT 0100 R30/0300N FG VV000 04/04 Q1006

Var 50meter sikt sist METAR

Står 2 maskiner på 180-feltet her på OSL. More to come?

FR04H kommer nå...
FR9069 har jeg ikke snakket med ennå...... Men den kommer nok den også..

SVETHO - fra ett tåkefullt TRF

Last edited:

RYR4H diverter OSL nuh

RYR856 ser også ut til å gå til OSL

Yep, ligger en i holding over Torp, 2stk på Rygge. At de engang gidder å holde til Rygge skjønner jeg ikke.

METAR 030750Z 17003KT 0100 R30/0300N FG VV000 04/04 Q1006

Var 50meter sikt sist METAR

Eftersom Rygge har ILS CAT II är detta väldigt nära minima så det är väl inte speciellt konstigt att de väntar..

Jeg var på vakt i 10 timer i går (lørdag) på Torp. I den perioden var det kun ett fly som kom ned: WF304 fra København. Den gikk ut igjen som WF305.

I dag ser det ut som de har tilsvarende problemer.

Hilsen fra IMM
for tiden utskremt til Geiteryggen

Jeg var på vakt i 10 timer i går (lørdag) på Torp. I den perioden var det kun ett fly som kom ned: WF304 fra København. Den gikk ut igjen som WF305.

I dag ser det ut som de har tilsvarende problemer.

Hilsen fra IMM
for tiden utskremt til Geiteryggen

Tipper det blir rolig for deg på Geiteryggen idag jeg.....

Tipper det blir rolig for deg på Geiteryggen idag jeg.....

Det var tett tåke i morges, men det har lettet noe nå.
Vi får se åssen det går. Stressfaktoren er uansett lav her.

Innom raderen kjapt nå - ser det er tre FR inbound OSL nå - blir vel snart to-sifret antall med FR der oppe nå?

Det står vel 9 maskiner nå hvis jeg har telt rett. Noen må jo få tatt bilde av dette!

Og jeg fikk telefon om jeg kunne pelle meg på jobb litt tidlig. For het renner de inn

Hadde forøvrig 5 Wizzair her i går.

S

Og jeg fikk telefon om jeg kunne pelle meg på jobb litt tidlig. For het renner de inn

Lykke til, og med "buss for tog" i Oslo-regionen kan det vel bli litt større utfordringer med å få tak i busser på toppen av det hele.

Lurer på hva de må betale for handlinga? Dette må vel være et stjerneeksempel på selgers marked. De har vel ikke avtale med noen på OSL, og må vel bare betale den prisen som blir forlangt?

Lurer på hva de må betale for handlinga? Dette må vel være et stjerneeksempel på selgers marked. De har vel ikke avtale med noen på OSL, og må vel bare betale den prisen som blir forlangt?

Casher de ikke ut er det bare å sende ulven på dem :lol:

Back