Etter å ha lest igjennom denne tråden lurer jeg nesten på om jeg det jeg opplevde som passasjer ombord i dag var en drøm....og at det er en virkelighet som snart "vekker" meg inn i den "virkelige verden i henhold til flypratforumetsm"
Selv satt jeg på 5A ombord i FR9618 - vet ikke hvor dere som synes dette gikk så galt satt....men som sagt på 5A gikk ting ganske så bra...nydelig vær innover sørlandet (bekreftet av Bizflyer) helt til vi passerte Skien - ved 16:00 tiden lå selv Geiteryggen badet i sol....men rett øst for Skien lå tåka tykk....vi startet en normal innflygning til Torp, skyene/tåka lå lavt....og akkurat da jeg kunne skimte bakken under oss - ble det full power og vi var raskt oppe over skyene, og når gutta i cockpit var fedige med sin Go-Around Check list - kom kapteinen med en meget ryddig og god forklaring på hva som akkurat hadde skjedd - de så ikke banen når de skulle - videre opplyste han om det som ville skje de neste 15 minuttene mens vi sirklet og etter 14 minutter kom han tilbake og fortalet at vi ville gå til OSL da været på Torp hadde forverret seg og var under minima, helt utmerket informasjon.
Det virket som vi fløy sakte opp til OSL omtrent 25 minutter landet vi....og igjen ble det gitt god informasjon mens vi takset inn, det ville bli satt opp busser til Torp via Oslo. Flyprat Handling møtte oss på fjernparkering og når jeg ned i ankommsthallen, ble det opplyst at bussene til Torp for Ryanair passasjerene ankommet fra Liverpool stod klare på Bussholdeplass #31 - hvordan dette kunne ha vært gjort bedre skjønner ikke jeg.....(og jeg har reist nok til å ha vært med på det meste....)