SXM - Maho Beach, St Maarten, februar 2014

Takk for flotte actionbilder Andreas!!

Fly, øl og lettkledde damer.... Kan det egentlig bli bedre enn det?? :-)

Espen

Tusen takk for flotte bilder! :)

Gleder meg ikke noe mindre til mine tre dager der i April nå...

Vi kombinerer 5 dager i NYC med tre på stranda på SXM, så det er jo en mulighet om man vil fly Star til SXM :)

Topp bilder! Går og spekulerer litt på å blåse av FB-poengene mine på en liten uke til St. Maarten...

Planlegger et besøk hit i forbindelse med cruise som er innom St Maarten, i februar 2016. Hva betaler man sånn ca. for taxituren til Maho Beach? Er det greit å finne taxi/transport tilbake til cruise-porten?
:-) Kirsti

Planlegger et besøk hit i forbindelse med cruise som er innom St Maarten, i februar 2016. Hva betaler man sånn ca. for taxituren til Maho Beach? Er det greit å finne taxi/transport tilbake til cruise-porten?

Cruiseselskapet har sikkert utflukt dit.
Det hadde i alle fall Costa da jeg var der i mars i år.

Bare gå til drosjeholdeplassen. Du betaler 7-8 daler så lenge du deler med andre. Gi fyren 10 så blir han glad.

Ikke noe problem tilbake heller. Der det er turister, er det drosjer ..

Cruiseselskapet har sikkert utflukt dit.
Det hadde i alle fall Costa da jeg var der i mars i år.

Takk for svar. Jeg sjekket med cruiseselskapet, de har utflukt, men bare noen få timer. Jeg vil være der hele dagen 😉

Bare gå til drosjeholdeplassen. Du betaler 7-8 daler så lenge du deler med andre. Gi fyren 10 så blir han glad.

Ikke noe problem tilbake heller. Der det er turister, er det drosjer ..

Takk for svar, det høres bra ut. Jeg satser da på taxi til og fra. Vil gjerne ha mest mulig tid der 😎

Det mest interessante skjer mellom 11 og 16, og båtene går stort sett ved sekstiden. No problem.

Når går båten igjen?

Vær obs på at det er en bro som kan åpnes anytime, og det stenger veien i en halvtime-time. Vi sto 45 minutter i kø på vei bort til stranden. Dra fra stranden senest tre timer før avgang for å være sikker. Hvis ikke broen åpnes har du god tid til å ta deg en drink ved en av barene i sentrum. :cool::fly Happy Spotting!

Når går båten igjen?

Vær obs på at det er en bro som kan åpnes anytime, og det stenger veien i en halvtime-time. Vi sto 45 minutter i kø på vei bort til stranden. Dra fra stranden senest tre timer før avgang for å være sikker. Hvis ikke broen åpnes har du god tid til å ta deg en drink ved en av barene i sentrum. :cool::fly Happy Spotting!

Skipet går kl 18. Jeg får ha dette i bakhodet, ikke kjekt å bli akerutseilt [emoji6]

Var der i februar. Når cruiseskipene var inne så var det sånn cirka én kvadratmeter pr. person på Maho Beach...de beste dagene var når båtene ikke var der.

Ting var billigere i butikkene da også...rart det der.

Fikk dessverre ikke sett KL sin 747 når jeg var der. Men fikk oppleve AF A340 fra andre siden av rullebanen. Sto ved veien der når den tok av over oss. Mektig, mektig.

Høydepunktet var nok Insel sin MD. For en lyd.

Back