Superbillig - Retro Braathens veske

Vi har betalt 69 kroner for en 1/100 A340 , og det bør vi alle få den for. Eller hva sier folket ?

Står enda til 69nok hos meg da, 599sek, 69 eur og 290 dkk :) Så av kontoen min at jeg iallfall var blitt belastet for kr 217 (som tilsvarer A340 mod + bamsen Tom samt porto) :)

4 stk?!? :p
Jaja ;)
Fikk veska igår, sikkelig stilig. Er også med en bagasjetag på den :)
Nå venter jeg bare på modellen :)

Etter å mottatt 2 ex av retro baggen til Braathens måtte jeg ogaå bestille 2 ex av 340. Til min store tilfredsstillelse har jeg nettopp sjekket at den 30 mars ble mitt DC kort belastet for NOK 217,- av Sas / Crossroads. Det betyr at herligheten er på vei og at man må rydde en hedersplass i stua :colgate:

Mhm, fikk ordrebekreftelse 2 min etter bestillingen var sendt, og fikk mail når pakken var sendt. Har du ikke fått?
ordrebekreftelse = ok
penger trukket = ok
ingenting mer.... enda
(...litt mer spent ...)

Last edited:
Det tar 2-3 dager å få pakke å sendt det ;)
Forvent å få det rett over helga eller Lørdag hvis du bor sentralt.
Og da var NOK-prisen havnet på 699,-
Hmm! Detta var litt artig altså :D

Hmm.. synes det tok lang tid å få ordna og sendt den pakken..
Noen andre som har motatt leveringsnotatet på mail?(det man får når pakken sendes)

Ikke fått "leveringsmail", men pengene er trukket fra kortet så det bør vel være varer på vei. Ting tar tid :)

Dere var heldige gutter...
-No koster den "litt" meir.... ;)

Veil. Pris: 1110 NOK
Vår pris:
699 NOK

Noen andre som har motatt leveringsnotatet på mail?(det man får når pakken sendes)

Jeg bestilte en klokke i helgen, fikk shipping mail tirsdag morgen og onsdag ettermiddag leverte UPS den på døren ... slett ikke dårlig - Borås-Alpharetta på to døgn.

Back