Superbillig - Retro Braathens veske

Dere var heldige gutter...
-No koster den "litt" meir.... ;)

Veil. Pris: 1110 NOK
Vår pris:
699 NOK
Huff ja, jeg så det akkurat... Satt å leste tråden her, ble *litt* skuffa når jeg så den hadde gått opp med 500 kroner igjen :S

En kort periode kr 69, og nå 699. Kan det ha vært en feiltasting, tro?

Masse retro-snadder der inne BTW. Kronene flyr, akk ja.

Handlet for 1900 kr i går. Braathens Retro veske, SAS koffert og en A340 1:100. Måtte betale 699 for den da :(

... er det mulig, fra 1110,- til 69,-, er bestilt !!!!!! Sier ikke mer JUUHUU :colgate:

hvordan gikk det med dere som bestillte til kr 69? det er helt sinnsykt.. nå er jo prisen 699.. så man må tenke seg om to ganger..

hvordan gikk det med dere som bestillte til kr 69? det er helt sinnsykt.. nå er jo prisen 699.. så man må tenke seg om to ganger..

...vi venter i lengsel og spenning, penger er trukket av kreditkortet, så får vi se, ingen mail om at prisen var feil ..... enda ...^_^

noen som har fått disse flyene?? Jeg ser på infoen som ligger inne på posten.no, og pakken skal ha en vekt på 2,5 kilo, og med målene 52x32x15 cm. Ettersom modelen er i 1:100 skala vil det tilsvare en lengde på 60cm, og da er esken postmann pat kommer med, for liten. Så synes jeg også at 2,5 kilo for 4 slike fly virker litt lite.:S

Har fått min(et eksemplar)
Den eska var 65cm land og veide ca 4-5kg.
Av erfaring så kan jeg si at de målene som står på posten.no meget sjeldent stemmer...
Var foresten en kjempeflott modell som har fått en like bra plass å vise seg fram fra ;)

...vi venter i lengsel og spenning, penger er trukket av kreditkortet, så får vi se, ingen mail om at prisen var feil ..... enda ...^_^
JIIPPII, da var'n i hus

Attachments

• IMG_0689.jpg
    IMG_0689.jpg
    80.7 KB · Views: 179
  • IMG_0692.jpg
    IMG_0692.jpg
    65.2 KB · Views: 172
Som tidligere antydet befant ikke flyene mine seg i eksa, kun alt det andre jeg bestilte. Lå heler ingen annen info om at flyene skulle ettersendes.. Jeg har nå sendt mail til Crossroad så får vi se hvordan det blir fremover.. Gi beskje om du skulle oppleve det samme?:)

Da jeg kom hjem fra jobb hadde fruen hentet 2 stooore kolli på posten med 2 råe eksemplarer av 340, og hvor jeg hadde tenkt den ene plassert på hedersplass i stua, men til min store overraskelse var ikke min livsledsager enig i min beslutning :(
Gode argumenter til overtalelse ønskes.

De furtne fruene er vanskelige
men min fru klarte tilogmed å si at min kunne få stå i sturen en plass :wow:;)

Back