Det var 4 Sunclass cabincrew på Wamos på torsdag. De sa at grunnen til at de fløy Wamos, var at deres eget fly hadde hatt kontakt med en cateringbil, (iht til en pax som var med på flighten.)
Noen som vet hvorfor VKO diverted til København på vei fra Oslo til Larnaca i dag?
OY-TCG ser ut til å møtte på noe form for problemer på JSI, og har stått på JSI siden 15. september. Derfor har både GetJet fløyet 2 runder (73H) og Airseven (73H) flyr i dag og i morgen fra Billund.
Står fortsatt på JSI, så tydeligvis såpass hard landing det ikke var noen quick fix
According to information The Aviation Herald received from two independent sources the replacement of the landing gear is needed.
Noen med innsikt som klarer å forklare hva den harde landingen skyldes? Hadde pilotene noen som helst mulighet til å unngå denne svært harde landingen under de omstendighetene som var?
Ikke ulik denne ...
Må si jeg lurer litt på hvem som handler for Sunclass på OSL om dagen. Kom hjem fra AYT med OY-VKO natt til søndag og det tok en hel evighet før bagasjen kom gikk nesten halvannen time etter ankomst før bagasjen kom. 330neo med nesten 400 seter tok nok litt tid å tømme for bagasje, men de har konteinere så det skulle gått fortere.
Med crew, eller bare maskin?
Noen som kjenner status på TCG? Ryktene jeg har hørt er at Airbus nekter Sunclass å ta den hjem til basen pr. nå.